سرپرست بیمه ایران استان هرمزگان خبر داد
تابناک- سرپرست شرکت بیمه ایران استان هرمزگان از امکان پرداخت خسارات ثالث اتومبیل به صورت الکترونیکی و آنلاین تا سقف سه میلیون تومان در شهرستان های پارسیان، جاسک و بشاگرد و ... که شعب بیمه ایران ندارند در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ 16 May 2021

 به گزارش تابناک هرمزگان سید محمد حسینی در  نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: پرداخت خسارات آنلاین برای اولین بار در استان به صورت پایلوت و با اولویت در شهرستان های پارسیان، جاسک و بشاگرد و ... که شعب بیمه ایران وجود ندارد به زودی اجرا می شود.


ظرف 24 ساعت یا کمتر خسارات پرداخت می شود


وی در ادامه به جزییات بیشتر این طرح پرداخت و افزود: پرداخت خسارات به این شیوه بدون کروکی و عدم مراجعه مقصر و زیان دیده به شعب بیمه، صرفا با ارسال و بارگذاری مدارک و عکس از صحنه و محل تصادف در سایت بیمه، ایران من یا اپلیکشین بیمه ایران انجام می شود.


سرپرست بیمه ایران استان هرمزگان در همین رابطه ادامه داد: بعد از اینکه عکس و مدارک از صحنه و محل تصادف توسط مقصر و زیان دیده ارسال و بارگذاری شد کارشناسان بیمه به صورت سیستمی و آنلاین موضوع را بررسی و خسارات زیان دیده را ظرف 24 ساعت یا کمتر به شماره حساب اعلامی زیان دیده که در سایت بارگذاری شده واریز می کنند.


حسینی پرداخت خسارات در این طرح را فعلا تا سقف سه میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در آینده نزدیک و بنا به بازخورد این روش در استان به پنج میلیون تومان هم افزایش خواهد یافت.


مهم ترین مزایای طرح


وی تکریم بیشتر مشتریان، جلوگیری از اتلاف وقت، پرداخت شدن آنلاین خسارات، عدم حضور مقصر و زیان دیده در محل شعب، اعتماد بیشتر عموم مردم به بیمه ایران، دسترسی آسان به خدمات و ... را مهم ترین مزایای این طرح نام برد.


سرپرست شرکت بیمه ایران استان هرمزگان، خاطر نشان کرد: این طرح پیشتر در استان های تهران و خوزستان اجرایی شده است و نتایج خوبی را در برداشته و با پیگیری اخذ مجوز که از سوی این مدیریت انجام شده، هرمزگان به عنوان سومین استان در کشور است که این طرح را به مرحله اجرا در می آورد.


حسینی با اشاره به اینکه در روش قبلی پرداخت خسارات (بدون کروکی) حضور مقصر و زیان دیده به شعب بیمه الزامی بود، بیان داشت: وجه متمایز این طرح عدم نیاز به حضور مقصر و زیان دیده و پرداخت خسارات به صورت آنلاین است که دسترسی مردم به خدمات بیمه ایران تسهیل شده است.


وی تصریح کرد: شرکت بیمه ایران حدود یک قرن سابقه بیمه گری دارد و به عنوان اولین، بزرگترین و تنها بیمه دولتی در کشور است و یک برند محبوب در بین اقشار جامعه است که با تمام توان مشغول فعالیت در این عرصه مهم و اثر گذار است.


نمایندگان بیمه خط مقدم تولید حق بیمه هستند


سرپرست شرکت بیمه ایران استان هرمزگان با بیان اینکه بیمه ایران به عنوان یک حامی در هنگام بروز حوداث در کنار مردم است تا از آلام روحی و مالی وارده به مردم در زمان وقوع و پس از حوداث کاسته شود.


حسینی ابراز داشت: بیمه باید به یکی از نیازهای اصلی و روزمره زندگی مردم به معنای واقعی کلمه تبدیل شود تا در شرایط دشوار و حساس بیمه گر بتواند به خوبی نقش خود را ایفا کند و نباید بیمه را به چشم یک کالای لوکس نگریست.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعیین شعار ارزشمند سال از سوی مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زادیی ها اشاره کرد و گفت: بیمه ایران هم از این شعار مستثنا نیست، زیرا فعالیت و برنامه اصلی بیمه به تولید و خلق حق بیمه وابسته است.


سرپرست شرکت بیمه ایران استان هرمزگان اضافه کرد: برای تحقق تولید حق بیمه شاید نیاز به یک سری برنامه ریزی و پیشتیبانی ها باشد که این مهم در دستور کار قرار گرفته و به جد دنبال نهادینه کردن آن جهت رسیدن به نیل اهداف مورد نظر هستیم.

وی در پایان، نمایندگان بیمه ایران را خط مقدم تولید حق بیمه دانست و گفت: در این زمینه مدیریت بیمه استان نگاه ویژه ای به نمایندگان خود در بحث نیازهای زیر ساختی خواهد داشت و با بهینه کردن ارائه خدمات پیشرفته و طراحی بیمه های نوین تلاش می کند تا این مهم به صورت عینی در استان محقق شود و مردم عزیز استان، بیمه‌گذاران، سرمایه گذاران و صنوف مختلف از خدمات نوین بیمه ایران حداکثر بهره را داشته باشند.

 

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار