نماینده بوشهر، گناوه و دیلم تاکید کرد؛
تابناک- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم جلوگیری از واگذاری بدون ضابطه زمین‌های نیروی دریایی در بوشهر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۴۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 16 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عبدالکریم جمیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای پیگیری دو موضوع مهم که از مطالبات به حق و دیرینه مردم استان بوشهر است دیداری را با وزیر دفاع داشتم.

وی با اشاره به لزوم به کارگیری نیروهای متخصص بومی در حوزه مدیریت مجموعه‌های نفت و گاز و پتروشیمی استان بوشهر گفت: سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح یکی از بزرگترین مجموعه‌های سرمایه گذاری در حوزه انرژی است که سهام عمده شرکت‌هایی از قبیل پتروشیمی‌های پردیس، بوشهر، مرجان، زاگرس، همت و پالایشگاه ستاره سبز خلیج فارس در عسلویه و کنگان را در اختیار دارد.

وی ادامه داد: در دیدار با وزیر محترم دفاع، به استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای متخصص و توانمند بومی که تاکنون مورد غفلت و بی مهری قرار گرفته‌اند، در بدنه مدیریتی شرکت‌های زیرمجموعه ساتا تأکید کردیم و امیر حاتمی در این خصوص دستوراتی را صادر کردند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی محدودیت زمین برای اجرای پروژه‌های مسکن و تأمین نیازمندی‌های جمعیتی آینده را از مشکلات عمده مرکز استان ذکر کرد و اذعان نمود: بیشتر از ۵۰ درصد اراضی شهر بوشهر در اختیار مجموعه‌های نظامی، بندر و بخش‌های دولتی است و محدودیت‌های موجود باعث افزایش سرسام آور قیمت زمین و مسکن شده است.

جمیری گفت: با توجه به انتقال منطقه دوم نیروی دریایی ارتش از بوشهر به بندر جاسک، در جلسه با وزیر دفاع به جلوگیری از واگذاری بدون ضابطه زمین‌های نیروی دریایی تاکید کردیم و قرار شد به گونه‌ای برنامه ریزی شود که سود و منفعت واگذاری این زمین‌ها به عموم مردم برسد.

وی اذعان کرد: آزادسازی این زمین‌ها ظرفیت خوبی برای تأمین سرانه خدمات عمومی و تعدیل قیمت زمین و مسکن در بوشهر خواهد بود و لازم است در این راستا طرح جامع بوشهر مورد مطالعه و بازنگری قرار بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار