معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: هدف مجریان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، صیانت از آرای مردم و رعایت ۲ اصل قانونمندی و بی طرفی است.
کد خبر: ۹۶۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳ 16 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی در نشست ستاد انتخابات استان اظهار داشت: همه مجریان انتخابات موظف هستند برای جلب مشارکت بالای مردم در انتخابات احساس مسوولیت کنند و نسبت به این مهم بی تفاوت نباشیم.

وی یادآور شد: از لحاظ سیاسی، مشارکت در انتخابات یعنی علاقه‌مندی مردم به ایران از طریق صندوق‌های رأی و اثبات پیمان مردم با ولایت است که همه برای تحقق این مهم اهتمام خواهیم داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام مشارکت بالا در انتخابات را علاوه بر تعیین سرنوشت خود نشانگر حمایت و پاسداری از نظام و قدردانی از جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر چنانچه در پای صندوق رای حضور مردم کمرنگ باشد، یعنی نسبت به سرنوشت کشور بی‌تفاوت هستیم.

فتاحی تاکید کرد: هر فرد اصلحی که به منصب نمایندگی مجلس، مجلس خبرگان و ریاست جمهوری می‌رسد، تک تک ما بر روی کار آمدن آن فرد شریک و اگر چنانچه فردی با حداقلِ صلاحیت روی کار بیاید باز به نوعی هم در این انتخاب دخیل هستم.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات نظام و انقلاب را بیمه خواهد کرد، گفت: باید همه تلاش خود را در راستای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای بکار گیریم.

فتاحی از فرمانداران و مسوولان مرتبط با انتخابات در استان خواست: جلساتی را با معتمدان و افراد ذی نفوذ برگزار کرده و از ظرفیت آنان در راستای کمک به برگزاری انتخابات سالم و جلب مشارکت مردمی استفاده کنند.

وی با اشاره به زمان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، افزود: در مدت زمان باقیمانده تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باید تلاش خود را دو چندان کنیم تا برنامه های زمانبندی شده انتخابات پیش رو را بصورت دقیق و با موفقیت اجرا کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام خواستار تسریع در شناسایی مکان های اخذ رای در استان شد و تاکید کرد: هیات های اجرایی، نظارت و کارشناسان فناوری، کلیه شعب منتخب اخذ رای را از نظر فضا، امنیت، دسترسی مردم و آنتن دهی مورد مورد بررسی کارشناسی قرار دهند.

فتاحی اضافه کرد: باید از فرصت باقیمانده در راستای رفع نواقصات و کاستی های برگزاری انتخابات پرشور استفاده کنیم تا در روز انتخابات با مشکل مواجه نشویم.

رییس ستاد انتخابات استان ابراز امیدواری کرد: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بدون نقص و مشکل و با حساسیت و دقت نظر تمام، باشکوه و با مشارکت بالا مردم برگزار خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
Mk
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
اره قشر ملک و انلاک دار و ثروتمند و قشر مرفه حقوق بگیر حکومت.....با شرکت در انتخابات رفاه ابدی این ها تامین خواهد شد....و مرگ تدریجی بقیه البته...
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
جناب معاون سیاسی کل کشور بیمه نمیشن با انتخابات
فقط کسانی که تو شورا رای میارن خودشانو خانوادشان تا هفت نسل بیمه میشن ،
رانت،فساد، اختلاس
کورد ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
انتخاباتی که از همین الان نتیجش معلومه کجاش انتخابات ؟
چرا خرج بیهوده میکنین به آقای الف،ر بگین کابینشو معرفی کنه
بابا برقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
شورای نانگهبان با بی حرمتی تمام به ملت ایران کاری کرد که کسی پای صندوق نره البته آنها همین خواستشان بود تا نامزد خاصشان انتخاب بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار