نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان:
نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان گفت: در شب‌های قدر امسال با کار جمعی و مشارکت چند هیئت، برنامه‌های با شکوهی در مصلای قدس زاهدان برگزار شد که تجربه موفقی بود و می‌تواند در آینده نیز ادامه دار باشد.
کد خبر: ۹۶۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴ 16 May 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در دیدار خادمان مراسم لیالی قدر مصلای قدس زاهدان با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در این مراسم به قرائت و ترجمه دعای وارد شده در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: در شب‌های قدر امسال با کار جمعی و مشارکت چند هیئت، برنامه‌های با شکوهی در مصلای قدس زاهدان برگزار شد که تجربه موفقی بود و می‌تواند در آینده نیز ادامه دار باشد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به آیاتی از سوره زلزال، بیان داشت: کارهای انسان و آنچه در این عالم وجود دارد هر یک برای خود دارای ارزشی است، موجودات و مواد نیز دارای ارزش است و اگر ما این مواد را با یک هنر در آمیزیم و هنرمندانه آن را به کارگیری کنیم ارزش افزوده فراوانی پیدا می کند و در ادامه اگر همین ماده و همین امر در خدمت کار مقدسی قرار گیرد دیگر قابل ارزش گذاری نیست.

آیت‌الله محامی ادامه داد: اگر کار ما خالصانه و برای خداوند متعال، محفل قرآن یا مجالس ائمه اطهار(ع) انجام شد از حیث معنوی قابل ارزش گذاری نیست و باید قدر خود را بدانید زیرا این توفیقی است که از جان و مال خود در این مسیر هزینه می کنید.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: کار شما از ناحیه پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) نیز حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت زیرا که این بزرگواران منبع کرامت هستند.

این استاد درس خارج حوزه علمیه تصریح کرد: به روایت تاریخ موارد مختلفی را از ائمه اطهار(ع) شنیده ایم و در دوران غیبت آنها نیز چنین چیز هایی را با چشم خود مشاهده کرده ایم.

وی ادامه داد: حر فرمانده لشکری است که در مقابل امام حسین(ع) قرار گرفته اما با یک برخورد ایشان رعایت ادب می کند و از آتش جهنم رهایی می یابد و در زمانه حال حاضر نیز بارها دیده ایم که جوانانی که راه نادرست را پیش گرفته اند حتی با حضور اتفاقی در محفل و مجالس مذهبی راه زندگی و مسیرشان عوض شده و عاقبت به خیر شده‌اند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار