رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اجرای طرح واکسیناسیون کرونا را منطبق بر اولویت ها و برنامه ریزی ستاد ملی کرونا عنوان کرد.
کد خبر: ۹۶۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 16 May 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: دکتر مهرزاد لطفی در سیصد و بیست و دومین نشست ستاد مدیریت کرونا، گفت: واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و واحدهای زیرمجموعه دانشگاه، تنها بر اساس سند ملی واکسیناسیون انجام می‌شود و برای هیچ نهاد، سازمان یا ارگانی واکسیناسیون جداگانه و خارج از اولویت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، صوت نمی‌گیرد.

او با اشاره به تشکیل کمیته واکسیناسیون دانشگاه اضافه کرد: نشست‌های این کمیته بر اساس برنامه‌های ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا برگزار و مسائل مختلف مرتبط با واکسیناسیون کرونا در این کمیته بررسی و ارزیابی می‌شود.

رئیس دانشگاه تاکید کرد: تمام شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز موظفند بر اساس برنامه ریزی ها و اولویت‌های مشخص شده از سوی ستاد ملی کرونا اقدام کنند و خارج از این برنامه‌ها هیچ اقدامی انجام نشود.

دکتر لطفی با اشاره به روند کاهشی موارد ابتلاء به کرونا در فارس افزود: با توجه به آغاز مجدد برگزاری مراسم‌های عروسی، با خطر افزایش دوباره موارد ابتلاء به بیماری مواجهیم؛ مردم نیز با مشاهده علائم بیماری به مراکز منتخب کووید ۱۹ مراجعه و برای انجام تست کرونا اقدام کنند تا ضمن شناسایی موارد مثبت احتمالی به ویژه در شهرستان‌ها، از انتقال بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

او همچنین تعامل و همکاری بیشتر از سوی سازمان‌ها و نهادها با دانشگاه برای مقابله با کرونا امری لازم دانست.

 

برچسب ها: کرونا ، واکسن کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار