همزمان با تعطیلات عید فطر،
معاون عملیات انتظامی استان همدان گفت که مالکان سه هزار و ۳۶۰ خودرو به دلیل بی توجهی به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت و محدودیت تردد طی چهار روز گذشته (ساعت ۱۴ روز بیست و یکم تا ساعت ۱۴ روز بیست و پنجم اردیبهشت) در سطح استان جریمه و اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۹۶۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸ 15 May 2021
سرهنگ «حمیدرضا سعید زاده» روز شنبه در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا استان همدان، اظهار داشت: طرح ممنوعیت سفر و محدودیت تردد تعطیلات عید فطر براساس مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا با ایجاد ۲۴ پایگاه اعمال محدودیت تردد شبانه و ۲۷ پایگاه اجرای ممنوعیت سفر (روزانه) در سطح این استان اجرا شد.

به گزارش تابناک همدان ،وی افزود: در مجموع طی چهار روز گذشته جریمه یک میلیون تومانی برای ۲ خودرو، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ۲ هزار و ۲۱۱ خودرو و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی (تردد شبانه) نیز برای یک هزار و ۱۴۷ خودرو به علت بی توجهی به اجرای طرح، اعمال شد.

معاون عملیات انتظامی استان همدان با بیان اینکه آمار تردد جاده‌های درون و برون شهری استان همدان در تعطیلات عید فطر امسال کاهش چشمگیری داشت، افزود: ۴۶ هزار و ۲۳۱ تردد طی چهار روز گذشته معادل سه درصد تردد جاده‌ای کشور مربوط به استان همدان بود، در حالی که این استان به لحاظ میزان ترافیک و تردد خودرویی لیالی قدر در ردیف یکی از هفت استان اول کشور قرار داشت.

سرهنگ سعید زاده اظهار داشت: از دیگر فعالیت‌های عوامل انتظامی استان همدان در تعطیلات عید سعید فطر، نظارت بر نحوه اجرا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط صنوف بود که با انجام یک هزار و ۸۲ مورد بازرسی، ضمن ارائه ۲ هزار و ۹۰،۷ مورد تذکر، ۹ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

به گفته وی، درهمین ارتباط سه هزار و ۷۰۰ هشدار پلیسی نیز در حوزه‌های اجتماعی و فضای تولید و تبادل اطلاعات اعلام شده است.

به گزارش براساس ستاد ملی مقابله با کرونا برای تعطیلات عید سعید فطر ممنوعیت و محدودیت‌های ویژه تردد از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در سراسر کشور اجرا شد که براساس آن تردد خودرو‌ها در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی و زرد نیز ۵۰۰ هزار تومان جریمه به دنبال داشت، ضمن اینکه ممنوعیت تردد شبانه (ساعت ۲۰ تا سه بامداد) نیز ۲۰۰ هزار جریمه دارد. 

بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار