مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از شکل‌گیری قرارگاه «تبلیغ نوین» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ 15 May 2021
حجت الاسلام محمدهادی نظیری از شکل‌گیری نهضت تبلیغ بانوان در سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و اظهار کرد: قصد داریم ظرفیت ممتازی از حضور بانوان در اثرگذاری اجتماعی شناسایی و سازماندهی شوند.

به گزارش تابناک همدان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید به اینکه این بانوان اجتماعی در تمام استان‌ها سازمان‌دهی شده‌اند گفت: قبل از ماه رمضان اردوی مشهد برگزار شد و از هر استان پنج نفر در نشست تخصصی شرکت کرد تا توجیه و سازماندهی صورت گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه در این راستا ارتباط با عموم مخاطبین و توسعه فرصت‌های تبلیغی مورد توجه است، به استفاده از قالب‌های مختلف و متنوع در فضای تبلیغ مانند بهره‌مندی از قالب هنر و رسانه پرداخت و گفت: خوشبختانه قرارگاه تبلیغ نوین کار خود را در این راستا از شهرستان همدان آغاز کرده و بسیار موفق بوده است.

وی با بیان اینکه این مهم در راس برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی طی سال ۱۴۰۰ تعریف شده است افزود: پیش از این در سازمان تبلیغات اسلامی زیرساخت فعالیت بانوان به طور جدی وجود نداشته، اما با توجه ویژه رئیس این مجموعه به طور جدی به عنوان برنامه اثرگذار و در قالب نهضت، امسال دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان‌ها مشغول شناسایی ظرفیت‌های گروه دوم و سوم این افراد و سازماندهی آن‌ها هستند در ادامه از فعالیت قرارگاه تبلیغ نوین خبر داد و بیان کرد: این قرارگاه از دهه محرم سال گذشته آغاز شده و تبلیغات چهره به چهره و آن هم در بازار و فضا‌های بیرونی را در برنامه دارد.

وی تاکید کرد: تمام شهرستان‌های استان قرارگاه تبلیغ نوین خود را برای انجام فعالیت‌های تدوین شده گسترش داده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار