معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از آغاز تزریق واکسن کرونا رده سنی ۷۵ سال در استان خبر داد و گفت: همچنان سهیمه واکسن این گروه به استان ارسال نشده ولی با استفاده از ظرفیت موجود این واکسن به گروه های اعلام شده تزریق می شود.
کد خبر: ۹۶۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 15 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ جمیل صادقی فر اظهار داشت : ۱۶ مرکز تجمیعی مختص تزریق واکسن کرونا در استان راه اندازی شده و با کمترین شلوغی تزریق واکسن کرونا گروه های سنی تعریف شده در حال انجام است.

صادقی فر تاکید کرد: چنانچه مردم استان از تزریق واکسن کرونا استقبال کنند زیرساخت و امکانات لازم برای تزریق ۲ هزار دوز واکسن روزانه در استان بدون هیچگونه تجمعی مهیا است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: با توجه به اینکه روند مبتلایان و بستری های کرونا در استان نزولی است نیاز دارم میزان استقبال مردم نیز از تزریق واکسن کرونا افزایش یابد که در این راستا نقش فرمانداران، روسای شبکه و اصحاب رسانه بسیار تعیین کننده است.

وی از کارگروه رسانه ای کرونا، صدا و سیما و اصحاب رسانه استان خواست: برای ترویج تزریق واکسن کرونا هر گروه سنی تعریف شده، تولید محتوا کرده و در این راستا اهتمام لازم داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد گروه های هدف طبق پروتکل تعریف شده وزارت تاکنون در استان واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، گفت: از نظر میزان تزریق افراد بالای ۸۰ سال ،همچنان آبدانان با ثبت ۵۲۵ مورد از ۷۳۹ رتبه نخست تزریق واکسن کرونا این گروه سنی را به خود اختصاص داده است.

براساس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، چوار، چرداول، دهلران، دره شهر، آبدانان در وضعیت نارنجی و سیروان، بدره، ملکشاهی و هلیلان در وضعیت زرد قرار دارند./م

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار