تابناک- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اگر امروز معیشت مردم، اقتصاد کشور و فرهنگ ما دچار آسیب هایی شده است به تغییر ریل مربوط است که به دست نامحرمان و نا اهلان در ارکان کشور به وجود آمده است.
کد خبر: ۹۶۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 15 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محسن رضایی پس از ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:اگر امروز معیشت مردم، اقتصاد کشور و  فرهنگ ما دچار آسیب هایی شده است به تغییر ریل مربوط است که به دست نامحرمان و نا اهلان در ارکان کشور به وجود آمده است.

وی افزود:  اگر امروز در کشور آلودگی امنیتی، تاخت و تاز دلالان و واسطه‌گران و اگر امروز بازیگران سیاسی را می‌بینیم که ثمره انقلاب را به انحراف بکشانند چیزی جز این نیست که نااهلان و نامحرمان وارد اداره کشور شده‌اند باید فکری کرد و چاره اندیشی کرد.

این داوطلب ریاست جمهوری با اشاره افزایش قیمت های هر روزه، درباره مشکلات کشاورزان گفت: کشاورزان مشکل زیادی دارند . محصولشان را ارزان می خرند و به مشتریان و مصرف کنندگان گران می فروشند‌.

وی اضافه کرد: باید شرمنده ملت ایران باشیم هر چند روزی در هیچ دولتی و هیچ قوه‌قضاییه و هیچ مجلسی نبودم من هم ولی شرمنده ملت ایران هستم.

رضایی گفت:  آیا این میراث ملت امام و مقاومت ۴۰ ساله ملت ایران بود و چرا فرهنگ و اقتصاد باید مثل دفاع ملی و اقتدار ایران اداره نشود و چه اتفاقی افتاده است در بخشی از اداره کشور نامحرمان و نااهلان وارد شده اند.

وی افزود: علاوه بر این آلودگی های امنیتی،  آسمان ما را بردند مسافربری ترکیه و امارات مزیت نسبی و منافع آسمان ما را برد بنادر چند صد میلیون تنی عمان و امارات سواحل ما را از منافع بندری خالی کرده است نباید اینگوته باشد.

رضایی اظهار کرد:  به دقت به اظهارات آقایانی که در این چند روز  آمده اند گوش کرده ام و بسیاری از آنها از فساد و  از تبعیض ناکارآمدی گفتند که درست است اما چرا علل اینها را نگفتند و چرا سهم خود را در این تبعیض‌ها بیان نکرده‌اند

وی ادامه داد:  امروز روز  شعار دادن نیست روز برنامه است روز وعده دادن نیست عمل کردن است.

رضایی با بیان اینکه امروز روزی است که باید از سعی و خطا جلوگیری کنیم‌. تکرار دولت‌های گذشته سم مهلک آینده ایران است و نیاز به دولت نو و راه نو داریم که باید در پیش بگیریم نیاز به دولت مردمی قوی کارآمد که اگر از جناح‌های سیاسی هم در آن شرکت می‌کنند به خاطر شایستگی و لیاقت آنان باشد نه به خاطر خرید و فروختن پست ها یا امضاهای طلایی.

وی اضافه کرد:  امروز باید هر چیزی سر جای خود قرار بگیرد و آخرین ریالی که از بیت‌المال ایران خارج شده است سر جای خود برگردد.

این داوطلب ریاست جمهوری  با اشاره به وضعیت بورس کشور گفت: اینکه  اقتصاد پادگان و  دادگاه یست درست است اما محل فلسفه بافی نیست.  اقتصاد علم است که با  دخالت دولتمردان ما آسیب جدی دیده است. اقتصاد ایران دانش اقتصادی می‌خواهد.  نه علم اقتصاد دارند و نه از نظر اقتصاددانان استفاده می‌کنند و هشدار اقتصاددانان را هم جدی نمی‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار