در حاشیه برگزاری جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا اعلام شد:
استاندار سمنان گفت: روند سرایت ویروس کرونا و ابتلا به این ‌بیماری در استان نزولی است اما باید از این وضعیت شکننده‌ مراقب کنیم.
کد خبر: ۹۶۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 15 May 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان آشناگر، استاندار سمنان روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، در جلسه ستاد استانی‌ مدیریت‌ مقابله با کرونا، گفت: خوشبختانه بر اساس آمارهای اعلامی، سیر ابتلا به بیماری و سرایت ویروس کرونا در کل کشور نزولی است و در استان سمنان نیز روند ابتلای به این بیماری، روندی رضایت بخش داشته و سرعت سرایت به شدت نزولی است.
وی با بیان اینکه روند حرکتی و سرعت مرگ و میر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا نیز در استان کاهش پیدا کرده، افزود: وضعیت فعلی شکننده است؛ همگان باید کاملا مراقبت کنیم چرا که در صورت غفلت مدیران و اقشار مختلف و مردم، ممکن است مجددا در روند صعودی قرار بگیریم.
استاندار سمنان در پایان با بیان اینکه استان سمنان در حوزه رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در کشور، در رده های بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد، اظهار داشت: از مردم عزیز استان سمنان درخواست داریم تا همچون گذشته، نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ویژه ای داشته باشند تا در آینده شاهد ثبات در وضعیت استان در مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامتی آحاد اقشار مردم باشیم.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار