در حاشیه برگزاری جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا اعلام شد:
استاندار سمنان گفت: تاکنون رنگ بندی جدیدی برای وضعیت شهرستان‌های استان اعلام‌نشده و محدودیت‌های کرونایی کماکان بر اساس رنگ بندی قبلی در استان اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 15 May 2021
 
 
 
به گزارش تابناک سمنان آشناگر، استاندار سمنان روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا، گفت: تا به این لحظه رنگ‌بندی شهرستان‌های استان در خصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا و ابتلا به این بیماری تغییری نکرده و ابلاغیه رسمی‌از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعلام نشده است و کماکان محدودیت‌های هوشمند کرونایی بر اساس رنگ‌بندی‌های قبلی در حوزه اصناف، مشاغل، دورکاری و سایر موارد، اعمال می‌شود.
وی افزود: بر اساس رنگ‌بندی قبلی، سه شهرستان سرخه، میامی و آرادان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان‌های استان اعم از سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.
آشناگر در بخش دیگری از سخنان خود، از اعمال قانون و اجرای محدودیت‌های منع رفت و آمد شبانه و کنترل ورودی و خروجی‌ها توسط نیروی انتظامی استان در ایام تعطیلات گذشته و قبل از آن، تقدیر و تشکر کرده و بر انعکاس گزارش‌ها در این‌حوزه تاکید کرد.
وی همچنین با بیان اینکه سرعت واکسیناسیون کرونا در استان و کشور خوب است، اظهار داشت: وضعیت و روند تزریق واکسن به‌گروه‌های سنی بر اساس سند ملی واکسیناسون کرونا در استان سمنان، بالاتر از میانگین کشوری است و انشالله با تحویل سهمیه واکسن‌های بیشتر، سرعت روند این مهم افزایش خواهد یافت.
استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی همچون فرمانداری‌ها که متولی برگزاری انتخابات هستند، به ناچار مجبور به استفاده از توان نیروی انسانی بیشتری بوده که امری اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان، موظف به اجرای محدودیت‌ها و ابلاغیه‌های سازمان امور استخدامی در خصوص مدیریت مقابله با کرونا هستند و نباید هیچگونه تخلف و کوتاهی در این زمینه صورت‌گیرد تا انشالله شاهد تدوام روند نزولی انتقال ویروس و ابتلا به بیماری کرونا در استان باشیم.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار