مدیرکل استاندارد ایلام با اشاره به اینکه از ۲۲ جایگاه عرضه سوخت گاز طبیعی (سی‌ان‌جی) بازرسی شد، گفت: از مجموع ۵۵ نازل فعال مورد آزمون قرار گرفته ۵۰ نازل بامطابقت داشت و پنج نازل هم دارای عدم انطباق و مردود شد.
کد خبر: ۹۶۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ 15 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی اظهار داشت: بررسی صحت عملکرد نازل‌های سوخت گاز طبیعی (CNG) یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است.

وی افزود: به‌ منظور حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل کمی این نازل‌ها به صورت دوره ای تحت آزمون قرار گرفته تا از هر گونه تخلف و ضرر و زیان از نظر کمی برای مصرف کننده جلوگیری شود.

مدیرکل استاندارد ایلام تاکید کرد: نازل سوختی سی ان ‌جی که دارای عدم انطباق بودند از چرخه عرضه خارج و مدیر جایگاه ملزم به انجام رفع نواقص با هماهنگی بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است تا پس از انجام آزمون مجدد، در صورت انطباق با استاندارد مربوطه، اجازه فعالیت داده شود.

همتی یادآور شد: مصرف کنندگان هنگام حضور در جایگاه‌های عرضه سوخت گاز طبیعی (CNG) به برچسب گواهی انجام آزمون نازل توسط اداره کل استاندارد توجه کرده و در صورت نداشتن این برچسب، موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات اداره کل استاندارد ایلام به شماره ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ پیامک یا خط ارتباطی استانی ۳۲۲۲۵۹۵۶ به اطلاع این اداره کل برسانند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار