رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: برنامه واکسیناسیون خودرویی طبق راهبردهای پیش‌بینی شده از روز دوشنبه در دانشگاه امیرکبیر این شهرستان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۶۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ 15 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: نبود زیرساخت‌ لازم از جمله مشکلات اجرای این طرح بود و نیاز است با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای عمومی و دولتی زمینه هرچه بهتر اجرای طرح در شهرستان اراک فراهم شود.
وی یادآورشد: واکسیناسیون افراد بالای ۷۵ سال در استان مرکزی از هفته گذشته آغاز شد و جاماندگان از واکسن در گروه سنی بالای ۸۰ سال نیز می‌توانند همچنان برای دریافت واکسن به مراکز پیش‌بینی شده مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه مراجعه ۶۷ درصد افراد بالای ۸۰ سال استان مرکزی برای دریافت واکسن کرونا، گفت: ۲ هزار نفر از افراد بالای ۸۰ سال استان در ۴۸ ساعت پایانی مراجعه کرده و علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه شدند.
دکتر جمالیان اضافه کرد: شمار زیادی از سالمندان استان مرکزی در ساعات اولیه روز برای واکسیناسیون به مراکز مراجعه می کنند که نیاز است برای جلوگیری از ازدحام جمعیت تمرکز مراجعات از ساعات اولیه خدمات دهی برداشته شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک یادآور شد: ۶۵ هزار جمعیت سیار در استان مرکزی وجود دارد که صبح برای حضور در محل کار به مناطق مختلف این خطه مراجعه دارند و شب‌ها خارج می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار