طی سال ۹۹؛
تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: پرونده‌های تخلف واحد‌های نانوایی استان به ارزش ۲ میلیارد ریال در سال ۹۹ به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
کد خبر: ۹۶۴۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 15 May 2021

فعالیت 874 نانوایی یارانه‌ای و 461 واحد نیمه‌یارانه‌ای در استان یزد

 

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: طی این بازرسی های انجام شده ۶۹۲ فقره پرونده تخلف کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، و عدم رعایت ساعات کاری، به ارزش ریالی بالغ بر ۲ میلیارد ریال تشکیل و جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

مهدی یحیایی با بیان تشکیل ۶۹۲ پرونده تخلف در نانوایی های استان سمنان اظهار کرد : با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان در سال ۹۹ ، حدود ۱۳۷۰۰ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان سمنان انجام شد.

یحیایی تصریح کرد: در این بازرسی ها که توسط بازرسان و کارشناسان واحد آرد و نان این سازمان و با همکاری دستگاه های زیربط از قبیل تعزیرات ، اتاق اصناف و علوم پزشکی استان انجام شد با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نکنند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه کنند به شدت برخورد می شود.

 مهدی یحیایی خاطر نشان کرد هم استانیهای عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، موارد را از طریق سامانه تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار