فرماندار دالاهو گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار، عظمت، عزت ملی را به همراه دارد و ضریب امنیت ملی کشور را افزایش می‌دهد.
کد خبر: ۹۶۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵ 15 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، کرم محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت کرونا در شهرستان دالاهو، اظهار داشت: وضعیت شهرستان به لحاظ شیوع کرونا زرد است.

وی ادامه داد: به دلیل حضور هزاران نفر از اقصی نقاط کشور در تعطیلات نوروزی در مقطعی کوتاه وضعیت شهرستان نارنجی و قرمز شد که با همکاری مردم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تلاش فداکارانه همکاران بهداشت و درمان و سایر ادارات وضعیت شهرستان رو به بهبودی در پیش است.

فرماندار دالاهو در خصوص تمهیدات و تدابیر مدنظر برای باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات ۱۴۰۰، گفت: ۲۸ خردادماه حماسه سیاسی دیگری در راستای تقویت بنیان‌های نظام جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی با احساس مسؤولیت و مشارکت حداکثری مردم و بی‌طرفی و قانون‌مداری مجریان انتخابات برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در فرمانداری براساس روز شمار، برنامه‌های انتخابات در پیش است که براساس آن ثبت‌نام‌ها شورای اسلامی شهر و روستا و بررسی صلاحیت‌ها تمام و نتایج داوطلبان رد صلاحیت شده در هیأت‌های عالی نظارت استان از دیروز به آن‌ها اعلام شده که برای ثبت اعتراض چهار روز فرصت دارند.

محمدی اضافه کرد: مشکل خاصی فرا روی برگزاری انتخابات از نظر مجریان وجود ندارد، قانون‌مداری بی‌طرفی کامل با برگزاری انتخابات پرشور در دستور کار مجریان قرار گرفته و امانتدار رای مردم هستیم.

وی ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار، عظمت، عزت ملی را به همراه دارد و ضریب امنیت ملی کشور را افزایش می‌دهد که قطعا رسانه‌ها می‌توانند تاثیرگذار باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار