مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تحقق شعار سال را یکی از اولویت های این اداره کل دانست و گفت: شعار سال با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع تولید محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۶۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 15 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ «حسن عزیزی» روز شنبه در نخستین نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان کرمانشاه، افزود: شعارهای سال تبیین شده توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال‌های قبل بر محور تولید و مباحث اقتصادی بود ولی شعار امسال تکمیل کننده است و هم به پشتیابی از بخش تولید و هم بر رفع موانع تولید تاکید شده است.

رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت متبوع در استان کرمانشاه در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت تشکیل کمیته پشتیبانی از تولید و مانع زدایی در استان با حضور پر رنگ همه مدیران عضو شورای هماهنگی در راستای تحقق منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: حل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی مشکل‌دار، حفظ فرصت های شغلی و صیانت از نیروی کار و کمک به توسعه اشتغال نیروهای جدید با استفاده از آموزش های مهارتی در بنگاه ها از مهمترین اولویت ها و محورهای کمیته پشتیبانی از تولید در سال جدید باشد.

وی در ادامه بر تسهیل تشکیل بنگاه های تعاونی و خصوصی، مانع زدایی از جریان تولید و کارآفرینی، برطرف کردن موانع پیش روی تولیدکنندگان و آسان سازی و روان سازی اجرای قوانین و مقررات حاکم بر کار و تولید، پرداخت تسهیلات ارزان به کارآفرینان و کارفرمایان، فراگیری آموزش های مهارتی و مهارت آموزی نیروهای کار، به عنوان الزامات اساسی برای تحقق شعار امسال تأکید کرد.

ارایه خدمات به بیش از ۳۶هزار بازنشسته

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کرمانشاه نیز در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری در استان، تعداد بازنشستگان و موظفین در استان را ۳۶هزار و ۸۷۳ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۷هزار و ۶۰۰ نفر در استان کرمانشاه از شاغلان مشترک صندوق هستند.

وی حفظ کرامت انسانی بازنشستگان و ارتقا و توسعه خدمات رفاهی بازنشستگان را از اهم اهداف سازمانی مدیریت بازنشستگی کشوری دانست و افزود: برقراری و پرداخت حقوق بازنشستگان و موظفین، انتقال حق بیمه از صندوق بازنشستگی کشوری به سایر صندوق ها و بالعکس و پرداخت انواع تسهیلات، بیمه تکمیلی، برقراری تورهای زیارتی و سیاحتی، برگزاری دوره های آموزشی از مهمترین خدمات صندوق بازنشستگی کشوری در استان در سال ۱۴۰۰ است.

در ادامه این نشست، مدیران عضو شورای هماهنگی هر کدام به نوبه خود ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد سال ۱۳۹۹ در حوزه مورد عمل خود، برنامه های عملیاتی دستگاه اجرایی مربوطه را در راستای تحقق شعار سال( تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها) را تشریح نمودند.

در پایان این نشست از اعضای شورای هماهنگی استان با اهدا لوح تقدیر به امضا دکتر «میرهادی قره رومیانی» معاون حقوقی و امور مجلس و استان های وزارت متبوع توسط «حسن عزیزی» رئیس شورای هماهنگی مدیران استان تجلیل به عمل آمد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار