رییس اداره روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری ایلام گفت: داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ایلام از امروز تا دهم خردادماه فرصت دارند برای تبلیغات پاکیزه شهری ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۹۶۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰ 15 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد سلطانی  اظهار داشت: با توجه به اینکه چسباندن هرگونه پوستر تبلیغاتی داوطلبان در سطح معابر شهری ممنوع است و تخلف انتخاباتی محسوب می‌شود، بنابراین داوطلبان یا نماینده‌ آنها باید برای ثبت‌نام تبلیغات پاکیزه از امروز به شهرداری مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در زمان تبلیغات مجاز انتخاباتی چهره و اسامی داوطلبان در ۲۰۰ نقطه سطح شهر نصب می‌شود، افزود: مدرک لازم برای ثبت‌نام داوطلبان تبلیغات پاکیزه یک قطعه عکس باکیفیت بالا و زمینه سفید با فرمت جی‌پی‌جی و با حجم بین پنج تا ۱۰ مگاپیکسل است و

سلطانی یادآور شد: این بنرها به مدت یک هفته تا یک روز قبل از رای‌گیری در مناطق از قبل تعیین شده نصب می‌شود و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: هیچ داوطلبی حق چسباندن پوستر یا توزیع بروشور و تراکت در سطح شهر را ندارد و در صورت لزوم با همکاری فرمانداری ایلام با داوطلب مذکور و رییس ستاد وی برخورد می‌شود.

وی در مورد تبلیغات ریاست جمهوری هم گفت: بعد از محرز شدن افراد تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری باید روسای ستاد این داوطلبان با مراجعه به شهرداری برای شرکت در تبلیغات پاکیزه شهری اقدام کنند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار