کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد:
بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از امروز (٢۵ اردیبهشت) تمامی شهرستان‌های استان به رنگ نارنجی و زرد درآمدند و همچنین واکسیناسیون افراد ٧۵ تا ٧٩ ساله در کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 15 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شبانه روز گذشته ۴۰ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۵۷ بیمار مثبت سرپایی شناسایی شدند.

همچنین تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته شامل یک نفر در استان کرمانشاه بوده است و مجموع جان باختگان ۱۷۸۳ نفر است.

لازم به ذکر است در ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۸۳ نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شده اند و هم اکنون ۵۹۲ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

گفتنی است که بر اساس اعلام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه واکسیناسیون افراد ٧۵ تا ٧٩ ساله در کرمانشاه آغاز شد.

همچنین رنگبندی جدید شهرستان‌های استان کرمانشاه از امروز اعلام شد که مطابق با آن کرمانشاه، صحنه، اسلام آباد غرب، پاوه، کنگاور، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، هرسین، گیلانغرب و جوانرود نارنجی و شهرستان‌های ثلاث باباجانی، قصرشیرین، دالاهو و روانسر از امروز به رنگ زرد درآمده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار