تابناک- ۹۰۱ نفر در شب های قدر ۱۴۰۰ رشد به مراکز انتقال خون سراسر استان مراجعه کردندکه از این رو اهدای خون نسبت به مدت مشابه ۷۴ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۶۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳ 15 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر،  نرگس عبیدی با تقدیر از حضور مردم در شب های قدر در مراکز اهدای خون گفت: همواره مردم آگاه و فهیم استان بوشهر در کنار نیازمندان خون بوده اند و این موضوع زمانی اهمیت صد چندان به خود می گیرد که ما در موج چهارم کرونا قرار داریم و محدودیت های موجود این نگرانی را ایجاد کرده بود که ذخائر خون ما با مشکل مواجه شود ولی موقعیت شناسی و نوعدوستی مردم یکبار دیگر نمود عینی به خود گرفت و ما شاهد رشد ۷۴ درصدی اهدای خون نسبت به شب های قدر سال گذشته بودیم.

مدیرکل انتقال خون استان بوشهر افزود: این حضور و رشد اهدای خون بر این موضوع تاکید دارد که هم استانی های عزیز به خوبی به رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز اهدای خون واقف هستند و این موضوع نقطه قوت ما برای خدمت هر چه بیشتر به نیازمندان این نعمت الهی شده است.

در شبهای ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان امسال ۹۰۱ نفر به پایگاه های انتقال خون بوشهر، دشتستان، گناوه و کنگان مراجعه کردند که از این تعداد ۷۳۲ نفر موفق به اهدای خون شدند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار