مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: پیگری‌های خاص و ویژه‌ای را با هدف تأمین نیاز آبی پایدار و بلندمدت شهرستان‌های شرق استان (قروه و دهگلان) از محل سد‌های آزاد و قوچم انجام داده ایم که امیدواریم این پیگیری‌ها در کوتاهترین زمان به نتیجه برسد.
کد خبر: ۹۶۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲ 15 May 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، مهندس علیرضا تخت شاهی گفت: این موضوع در جلسه مشترک هفته جاری میان معاونت مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شرکت آبفا کردستان و شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران (آب نیرو) در خصوص پروژه‌های شرکت آب نیرو در استان کردستان، پیگیری شد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام گرفته توسط شرکت آبفا استان، انتقال آب سد قوچم به شهرستان‌های قروه و دهگلان، تصویب شده است که این پروژه با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان در دستور کار شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در همین راستا قرار است در ماه آینده تونل انتقال آب از سد آزاد به سد قوچم افتتاح شود.

مهندس تخت شاهی در پایان خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه اجرای فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب سنندج با توجه به گزارشات آب نیرو در این جلسه مبنی بر پیشرفت ۶۴ درصدی پروژه مقرر شد در صورت تأمین منابع مالی پروژه تا پایان سالجاری فاز دوم این پروژه وارد مدار بهره برداری شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار