مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ضروری است که به منظور کاهش جرم و ارتقای سطح فرهنگی شهروندان منشور اخلاقی مشترک بین نیروی انتظامی و اوقاف تدوین و در همه مراکز نصب شود.
کد خبر: ۹۶۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱ 15 May 2021

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک در دیدار با سردار محمدرضا حیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت در جامعه اظهار داشت: ما نیز در عرصه موقوفات و مساجد برای کارکنان این نهاد با برگزاری مراسم‌ها زحمت داریم و به صورتی است که امنیت از قبل تا بعد از پایان هر مراسم برقرار است.
وی در ادامه با بیان اینکه اوقاف آمادگی لازم خود را برای استفاده از ظرفیت‌های زیر مجموعه خود برای فرهنگسازی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی اعلام میکند، اضافه کرد: در این زمینه پیشنهاد می‌شود جلسهای مشترک بین مسئولان حوزه فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی و اوقاف برگزار شود و در قالب برنامه‌ای مدون و موثر این امر دنبال شود.
مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان اصفهان همچنین با پیشنهاد تدوین منشور اخلاقی مشترک نیروی انتظامی و اوقاف ابراز داشت: این منشور می‌‌تواند در قالب تابلوهایی در همه مراکز پرجمعیت و به ویژه امامزادگان و مساجد نصب شود و ظرفیتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.
وی با بیان اینکه همواره خواستار توسعه روابط با نیروی انتظامی هستیم، اضافه کرد: در این زمینه در دستور کار داریم که در مراسماتی که هر ساله برگزار و نیروی انتظامی امنیت آن را به خوبی تامین می‌کند از عوامل نیروی انتظامی به صورت نمادین تجلیل به عمل آوریم.
حجت الاسلام بلک با بیان اینکه در برخی از موارد مدیریت‌های نامناسب برای نیروی انتظامی چالش آفرین میشود، ادامه داد: از این رو از عوامل انتظامی استان درخواست داریم هر گونه گلوگاهی را در بحث موقوفات شاهد بودند به اوقاف اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار