تابناک- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور مقابل شاهین شهرداری بوشهر به نتیجه مساوی رسید.
کد خبر: ۹۶۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴ 15 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و شاهین شهرداری بوشهر عصر جمعه در هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه اول این دیدار با برتری محسوس ملوانان همراه بود و بازیکنان این تیم چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آوردند اما این فرصت ها به هدر رفت تا سرانجام این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی، با نتیجه مساوی خاتمه یابد .

در نیمه دوم نیز تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بر بازی تسلط کاملی داشت و فرصت های مناسب گلزنی به خصوص در دقایق پایانی به دست آورد اما بی دقتی مهاجمان و همچنین درخشش دروازبان تیم شاهین شهرداری بوشهر مانع از گلزنی ملوانان شد تا این بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.

قضاوت این دیدار را ، علی صفایی با کمک های سعید باهنر و مصطفی بابایی برعهده داشتند که محمدجواد نصراللهی به عنوان داور چهارم و محمد دوستی به عنوان ناظر گروه داوری در بازی تیمهای ملوان بندرانزلی و شاهین شهرداری بوشهر حضور داشتند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ترکیب مبین عشایر ، عیسی پرتو ، میعاد یزدانی ، پدرام قاضی پور ، مهیار زحمتکش ، زکریا مرادی ، امیرسام نصیری ، ارسلان رضایی تفضلی ، سهیل فداکار ، فربد بلوک باشی ، وحید فارغ و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل شاهین شهرداری بوشهر قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با ترکیب ایمان صادقی ، میلاد صارمی ، علی حمودی ، حمیدرضا دیوسالار، امید سام کن ، رضا صدری ، مهدی مومنی ، علی گودرزی ، حسین نخودکار ، امین شجاعیان، امیرحسین موسی زاده و با سرمربیگری داود مهابادی رو در روی تیم ملوان قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم های شاهین شهرداری بوشهر و ملوان بندرانزلی با کسب ۳۲ امتیاز و به دلیل تفاضل گل، به ترتیب در رتبه های نهم و دهم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیم های ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

انتهای پیام/

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار