عصبانی و خشمگین؛
نیمی از بازیکنان بارسلونا فصل بعد جایی در این تیم نخواهند داشت و یک بارسای جدید و متحول شده را در فصل آینده خواهیم دید.
کد خبر: ۹۶۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۸ 15 May 2021

به گزارش تابناک سمنان بارسلونا پس از دو هفته بسیار ضعیف و کسب نتایجی باورنکردنی همچون شکست خانگی برابر گرانادا و تساوی در زمین لوانته در حالی که نیمه نخست را 0-2 پیش بود، تقریبا شانس قهرمانی در لالیگا را از دست داده است؛ اتفاقی که خوان لاپورتا رئیس باشگاه را به یک انقلاب بزرگ در تیم و تغییر دادن نیمی از مجموعه فعلی متقاعد کرده است.

انقلابی که در نهایت باعث افزایش سطح کیفی بارسلونا شود و برای این مهم شاید کادر فنی فعلی نیز قربانی شوند ولی این گزینه فعلا در دستور کار نیست.

 

 

 

 

در واقع نقل و انتقالات تابستانی پیش رو برای بارسا اهمیت فوق العاده ای خواهد داشت و طبق اطلاعات رسیده، 14 بازیکن در فهرست فروش، انتقال قرضی یا معاوضه با بازیکنانی دیگر قرار دارند. به برخی نیز ممکن است بارسا مجوز جدایی بدهد و رایگان راهی تیم دیگر شوند. هدف می تواند بهتر کردن سطح کیفی بارسا باشد و نیز  پایین آوردن سطح هزینه ها و کاهش قابل توجه بودجه اختصاص داده شده برای دستمزدها.

 

 

 

 

بارسا یکی از باشگاه هایی بود که بسیار از ناحیه پاندمی کرونا ضرر اقتصادی دید تا جایی که تیم مدیریتی موقت باشگاه در نیم فصل اول با تلاش بسیار در نهایت موفق شد درصد قابل توجهی از دستمزدها را کاهش دهد. بخشی نیز در دوره اول قرنطینه در بهار سال گذشته کاهش یافته بود و درغیر این صورت بارسلونا الان باشگاهی ورشکسته بیش نبود.

 

 

خروجی ها

 

در فهرست خروجی بارسا بازیکنانی دیده می شوند که در فهرست خروج هر هوادار عادی فوتبال نیز قرار می گیرند: نتو، اومتیتی، جونیور فیرپو، میرالم پیانیچ(به خصوص اگر کومان بماند)، متئوس فرناندز، مارتین برایثویت و فیلیپه کوتینیو.

برخی نیز ممکن است قرضی راهی تیم دیگر شوند تا حداقل بارسا از پرداخت دستمزدشان معاف شود.

 

 

 

 

 

دسته خروجی دیگر مربوط به بازیکنان بزرگ و قدیمی باشگاه می شود؛ کسانی که دستمزد بسیار بالایی دریافت می کنند ولی آشکارا دیگر در فرم گذشته خود قرار ندارند. برای این مهم می توان به بازیکنی چون سرجی روبرتو که 2022 قراردادش به اتمام می رسد اشاره کرد.

سرجی فصل جاری درگیر مصدومیت ها بوده و کمتر نشانی از سرجی روبرتوی سابق داشته است. علاوه بر او می توان به چند بازیکن دیگر هم اشاره کرد ولی تحت هیچ شرایطی از دست دادن لیونل مسی در برنامه های مدیریت باشگاه وجود ندارد.

 

 

 

 

مذاکرات با لیونل مسی برای تمدید از مدتی قبل شروع شده و برای لاپورتا ماندنی شدن فوق ستاره آرژانتینی در راس همه امور قرار دارد. بالاتر از همه اینکه نوع انقلاب و بازسازی بارسا ارتباط مستقیم به تصمیم لیونل مسی در مورد آینده اش خواهد داشت.

 

تقویت تیم در تابستان

 

 

 

 

ماندنی شدن لیونل مسی اصل مهم برای خوان لاپورتاست و سپس او در مورد اینکه چگونه تیم را تقویت کند،  تصمیم گیری خواهد کرد.

تا به اینجای کار پیوستن اریک گارسیا مدافع چپ سیتی قطعی شده و او پس از فینال لیگ قهرمانان به بارسا ملحق خواهد شد. بازیکنی که محصول آکادمی بارسلوناست و به عنوان بازیکن آزاد باز می گردد، بدون اینکه هزینه ای برای او پرداخت شود.

 

 

 

 

پس از تقویت خط دفاع، بارسلونا دو مهاجم نیز برای تقویت فاز تهاجمی خود جذب می کند. هر دو رایگان و بدون یک یورو پرداختی. سرخیو آگوئرو و ممفیس دیپای از سیتی و لیون با بارسا به توافق رسیده اند و به این ترتیب خط حمله بارسا جان تازه ای خواهد گرفت.

 

 

 

 

بارسا همچنین به دنبال تقویت خود در خط میانی است و برای این مهم، رونالد کومان جذب جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی لیورپول را درخواست کرده است. او نیز بازیکن آزاد است و برای او هزینه ای نخواهد شد.

 

 

 

 

تمامی این بازیکنان از جمله لیونل مسی قبول کرده اند که از دستمزد خود برای مدتی معین کسر کنند و با بهبود وضعیت اقتصادی در نهایت دستمزد موردنظر خود را دریافت کنند.

در واقع بارسا برای تقویت خود بیش از همه به دنبال جذب بازیکنان باتجربه است تا در کنار جوانانی که فصل جاری ظهور کرده اند، تیمی بالانس و متوازن روانه فصل بعد شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار