تصویر دقیق؛استوک امیری روی پای قایدی
در همان دقیقه سوم بازی، یک صحنه مشکوک درون محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که داور مسابقه اعتقادی به پنالتی نداشت.
کد خبر: ۹۶۳۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴ 15 May 2021

به گزارش تابناک سمنان بازی استقلال و پرسپولیس هر چقدر در دقایق اولیه طوفانی و سریع آغاز شد، در پایان نیمه اول آن تب و تاب و سرعت بالایش فروکش کرد تا پس از سه دربی که در نیمه نخست شاهد حداقل یک گل بودیم، 45 دقیقه نخست این شهرآورد بدون گل به پایان رسید.


علیرضا اکبریان که برای نخستین بار قضاوت شهرآورد تهران را برعهده گرفته است، به نظر می رسد بازی را با یک اشتباه بزرگ آغاز کرد. در دقیقه سوم مسابقه شاهد یک صحنه مشکوک به پنالتی درون محوطه جریمه پرسپولیس بودیم که داور بازی دستور به ادامه بازی داد.

 


ارسال خوب مهدی پور به قایدی رسید و این بازیکن که محمدحسین کنعانی زادگان را در کنار خودش می دید، پس از چند متری مشایعت با توپ، به درون محوطه جریمه رسید و پس از یک چرخش، رویش را به سمت دروازه پرسپولیس برگرداند که در این لحظه پس از برخورد با وحید امیری درون محوطه جریمه سرنگون شد.

 
 


بازبینی تصاویر آهسته نشان می داد که وحید امیری برای گرفتن توپ قایدی اقدام کرد ولی بازیکن پرسپولیس پایش را روی پای چپ مهدی قایدی گذاشت و موجب سرنگونی مهاجم بوشهری استقلالی ها شد.

 


علیرضا اکبریان که کمی هم از این صحنه دور بود، خطایی تشخیص نداد تا بازی ادامه پیدا کند. تصاویری که توسط دوربین امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه شکار شده است، نشان می دهد امیری درون محوطه جریمه، پای قایدی را لگد کرده است. صحنه ای که می توانست یکی از زودهنگام ترین پنالتی های تاریخ دربی را به ارمغان بیاورد.

 

چند کارشناس داوری نیز در این خصوص اظهار نظر کرده‌اند که نظرات آن ها را در ادامه می‌خوانید:

 

نوید مظفری: پنالتی بود.

رسول فروغی: داور باید پنالتی اعلام می‌کرد.

جعفر خوشرو: داور اشتباه کرد و پنالتی باید اعلام می‌شد.

حیدر سلیمانی: خطا و پنالتی صورت گرفت.

تورج حق‌وردی: امیری مرتکب پنالتی شد.

محسن ترکی: باید پنالتی گرفته می‌شد.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار