تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در هفتمین شهرآورد شیرازی ها در لیگ دسته یک فوتبال از سد تیم قشقایی گذشت و سه امتیاز حساس به دست آورد.
کد خبر: ۹۶۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 15 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: این بازی که شامگاه جمعه و از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ آزادگان در ورزشگاه پارس شیراز برگزارشد تیم فجر با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

در نیمه نخست هر ۲ تیم بازی سرعتی و خوبی را به نمایش گذاشتند و فرصتی هایی برای گلزنی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

دقیقه سه بازی مرتضی سنجانکی مهاجم تیم قشقایی از ۲ مدافع تیم فجر عبور کرد اما محمد حسن نائجی سنگربان تیم فجر مانع فرو پاسی دروازه اش شد.

دقیقه هشت این بار نوبت به بازیکن تیم فجر شد تا از خروج دروازبان تیم قشقایی استفاده کنند اما محمد کاظمی مهاجم تیم فجر دروازه خالی را خوب هدف قرار نداد تا توپ به بیرون رود.

سنگربان تیم قشقایی ناجی دروازه شد

از دقایق ۳۱ تا ۳۳ فجریها صاحب فرصت گلزنی خوب شدند. یکبار فرزان دانا و یکبار هم محمد کاظمی به توپ ضربه زدند اما هر ۲ بار با واکنش‌های گودرز داوودی دروازه بان تیم قشقایی این فرصت ها را از تیم فجر گرفت.

در ادامه نیمه نخست نیز هر ۲ تیم بازی پایاپای انجام دادند و در نهایت این نیمه بدون گل پایان یافت تا شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم که برای بُرد به میدان آمده بودند، باشیم .

در نیمه دوم فجریها بازی را بهتر را آغاز کردند و به گل هم رسیدند. در دقیقه ۵۷ محمد کاظمی مهاجم تیم دروازه تیم قشقایی را باز کرد و در ادامه نیز تیم فجر که به خواسته اش رسیده بود بازی هم کنترل کرد و تیم قشقایی هم نتوانست گل خورده را جبران کند و سرانجام هفتمین شهرآورد شیرازی ها با همان یک گل به سود فجر پایان یافت .

با پایان یافتن هفته بیست و چهارم تیم فجر سپاسی با ۳۷ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد و تیم قشقایی هم با ۲۴ امتیاز در رده شانزدهم ایستاد .

در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار