جسد بی‌جان جوان ۱۸ ساله گراشی از یک برکه بیرون کشیده شد.
کد خبر: ۹۶۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 15 May 2021

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:  بر اساس اعلام پایگاه امداد هلال‌احمر تیم نجات هلال احمر به محل یک حادثه اعزام شدند. برکه محل حادثه در خارج از شهر گراش و پشت ایران خودرو قرار دارد.

یکی از این جوانان حاضر در محل حادثه در مورد چگونگی آن گفت: ۷ نفر از دوستان برای آجی پنگی به این برکه رفته بودیم و کنار آن هم آتش کردیم. هنوز آفتاب نزده بود و بچه‌ها به ترتیب می‌پریدند اما احمدرضا که پرید بالا نیامد.

دوستان احمدرضا ابتدا تصور کرده بودند که این شوخی است اما با طولانی شدن زمان، چند نفر از جوان‌ها به دنبال دوست خود به درون برکه می‌روند اما موفق به پیدا کردن و نجات او نمی‌شوند. تنها بعد از آن است که با تماس با ۱۱۵ نیروهای امدادی به محل اعزام می‌شوند.

محمد شکاری مسئول عملیات هلال احمر گراش که خود در محل حادثه حاضر بود گفت: زمان حضور ما یک ساعت از حادثه گذشته بود. با کمک چنگک جسد در عمق برکه شناسایی شد و همکاران ما جسد را خارج کردند. با وجودی که علائم حیاتی مشاهده نمی‌شد چندین بار عملیات احیا انجام شد که متاسفانه به نتیجه‌ای نرسید.

جوان غرق شده احمدرضا شمسی فرزند مهدی بود.

شکاری در توصیه‌ برای پیشگیری از این حوادث گفت: خانواده‌ها بر رفت و آمد فرزندان خود به ویژه در شب‌های تعطیل نظارت کامل داشته باشند. افراد حاضر در محل هم در زمان حادثه به سرعت با هلال‌احمر یا اورژانس تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار