کد خبر: ۹۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸ 17 September 2015
سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار هواشناسی گیلان گفت: توصیه می‌شود که مسافران از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های استان گیلان جداً خودداری کرده و ستاد اسکان مسافران تهمیدات لازم را به‌عمل آورد.

مازیار غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده جو ناپایدار در منطقه است اظهار داشت: این امر سبب افزایش ابر و در بعضی نقاط بارش باران  احتمال رعد و برق را به‌همراه دارد.

وی افزود: از روز پنجشنبه با تقویت موج تراز میانی جو و نفوذ هوای خنک و بارش‌زا در سطح زمین،کاهش دما وزش باد شدید و بارش باران گاهی رگبار شدید و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار هواشناسی گیلان گفت: با توجه به نوع بارش، آبگرفتگی معابر عمومی در بعضی نقاط و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها دور از انتظار نیست و بنابراین توصیه می‌شود که مسافران از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها جداً خودداری کرده و ستاد اسکان مسافران تهمیدات لازم را به‌عمل آورد.

غلامی با تأکید بر اینکه بخش‌های مختلف اجرایی نظیر مدیرت بحران شهرداری‌ها جهت جلوگیری از خسارت احتمالی تمهیدات لارم را به‌عمل آورند تصریح کرد: دریا مواج پیش‌بینی می‌شود و برای شنا و فعالیت‌های مرتبط مناسب نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار