تابناک-علی اردشیر لاریجانی رئیس پیشین مجلس امروز با مراجع عظام تقلید تماس داشته و از آن ها اذن ورود به انتخابات طلب کرده است.
کد خبر: ۹۶۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 14 May 2021

به گزارش سرویس سیاسی تابناک هرمزگان علی اردشیر لاریجانی سیاستمدار ایرانی و رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی امروز با تماس تلفنی از مراجع عظام تقلید برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اذن خواهی کرده است.
لاریجانی که یکی از وزنه های سنگین انتخابات ریاست جمهوری است می تواند با چهره اصولگرایی خود امید از دست رفته اصلاح طلبان را برای تصاحب صندلی ریاست جمهوری احیا کند و حمایت جبهه اصلاحات از او در صورت کاندیداتوری دور از ذهن نیست.

لاریجانی به خوبی می‌داند که چهره او در بین مردم به واسطه به مدیریتش و عملکرد ضعیف مجلس گذشته به تیرگی گراییده است از این جهت او به دنبال احیای چهره خود با نزدیک جلوه دادن خود به مراجع عظام تقلید است.
لاریجانی که عنوان مشاور رهبر معظم انقلاب را یدک می‌کشد از آن جهت که رهبری نظری در رابطه با حضور افراد در انتخابات اعلام نمی کند و از این جهت نمی تواند بهره برداری درستی کند تلاش می کند با استفاده از جایگاه مردمی مراجع تقلید مقبولیت و مشروعیت خود را افزایش دهد.

علی لاریجانی پیش از ظهر امروز، طی تماس تلفنی با مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و آیت الله العظمی نوری همدانی گفت و گو کرده و ضمن تبریک عید فطر از آن ها برای حضور در انتخابات کسب اجازه کرده است.

انتهای پیام/۹۰۶۳

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار