دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر:
تابناک- داوطلبان شاکی برای دریافت نتایج بررسی صلاحیت خود روز جمعه به فرمانداری ها مراجعه نمایند، داوطلبان رد صلاحیت شده می توانند به هیات مرکزی نظارت شکایت کنند.
کد خبر: ۹۶۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰ 13 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، خسرو دهقانی گفت: پس از  بررسی شکایت ۱۲۹ داوطلب شاکی شوراهای شهر رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی و نظارت شهرستان های ۱۰ گانه استان، صلاحیت ۲۷ نفر  در هیات نظارت استان تایید و صلاحیت ۱۰۲ نفر  رد گردید. بدین ترتیب  صلاحیت ۲۱ درصد داوطلبان معترض در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تایید و صلاحیت ۷۹ درصد رد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان اظهار داشت: با احتساب داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیات های نظارت شهرستان های استان مجموع داوطلبان شوراهای شهر  تایید صلاحیت شده ۴۰ شهر استان تا کنون به ۹۲۵ نفر ( ۸۹ درصد) و مجموع داوطلبان رد صلاحیت شده به ۱۱۰ نفر ( ۱۱ درصد) رسیده است. دکتر دهقانی در همین رابطه افزود: داوطلبان شاکی می توانند روز جمعه ۲۴ اردیبهشت با مراجعه به فرمانداری ها ی ۱۰ گانه استان نتایج بررسی صلاحیت خود را دریافت دارند.‌ وی اضافه کرد:  افراد رد صلاحیت شده در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای استان می توانند به مدت ۴ روز از تاریخ ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ اردیبهشت اعتراض خود را با مراجعه به  فرمانداری ها و هیات نظارت استان به هیات مرکزی نظارت ارائه دهند.

دهقانی همچنین در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: برای اجرای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در استان ۲۷ هیات اجرایی روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت همزمان با صدور فرمان اجرای انتخابات ریاست جمهوری توسط وزیر کشور  تشکیل گردید که ۱۰ هیات در فرمانداری های استان و ۱۷ هیات در بخش های مستقل استان تشکیل گردده و در این هیات ها ۲۴۳ معتمد اصلی عضو می باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار