رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: انجام واکسیناسیون کرونا برای سالمندان در تعطیلات عید فطر برقرار است و انتظار می‌رود این افراد هر چه سریعتر به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.
کد خبر: ۹۶۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷ 13 May 2021

امراله مردانی افزود: کار واکسیناسیون سالمندان را از ۱۸ روز پیش شروع کردیم که در این مدت ۷۳ درصد افراد بالای ۸۰ سال و ۶۳ درصد افراد ۷۵ تا ۷۹ سال را واکسینه کردیم.

وی با اشاره به آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال از روز گذشته افزود: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی در این گروه سنی صورت گرفته و امیدواریم تا چند روز آینده بتوانیم تمام افراد بالای ۷۰ سال اهواز را واکسینه کنیم.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: همکاران ما امروز و فردا در مراکز بهداشتی حضور دارند و با سالمندان تماس می‌گیرند؛ هر چند این افراد می‌توانند با در دست داشتن مدرک شناسایی به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و واکسن دریافت کنند.

وی افزود: بیشترین درصد موارد بیماری در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی است لذا از مردم تقاضا می‌کنیم این موضوع را جدی بگیرند و با نرفتن به دید و بازدید جان عزیزان خود را به خطر نیاندازند.

مردانی با اشاره به اینکه کار تزریق واکسن کرونا به خوبی در حال انجام است، گفت: سالمندان بالای ۸۰ سال که از دریافت واکسن جا مانده اند نیز می‌توانند به مراکز بهداشتی مراجعه کرده و واکسینه شوند.

بر اساس اعلام وازرت بهداشت در حال حاضر سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان در حالت زردقرار دارند.

برچسب ها: امراله مردانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار