زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: نیروهای مقاومت فلسطین با حملات سهمگین خود در روزهای اخیر به تلاویو، چهره شکست ناپذیری ساختگی اسرائیل را در هم کوبیدند.
کد خبر: ۹۶۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۵ 13 May 2021

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری روز پنجشنبه در آیین نماز عید سعید فطر در اهواز ضمن تبریک فرا رسیدن این عید فرخنده و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و ولایتمدار خوزستان با محکوم کردن جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی افزود: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نسبت به گذشته شدت بیشتری پیدا کرده اما نیروهای مقاومت نیز دیگر آن نیروهای سال‌های گذشته نیستند بلکه قدرت دفاعی و موشکی آنها روز به روز در حال افزایش بوده و به کابوسی برای صهیونیست‌های جنایتکار تبدیل شده است.

وی ادامه داد: حملات سنگین نیروهای مقاومت به تلاویو تنها گوشه‌ای از اقتدار این مجاهدان است که بی‌شک از این پس هیچ جنایتی از سوی رژیم صهیونستی بدون پاسخ نخواهد ماند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان بیان کرد: ۵۰ سال پیش برخی از کشورها به ویژه استکبار جهانی، وجهه‌ای از این رژیم جعلی درست کرده بودند و می‌گفتند آن‌ها شکست ناپذیرند اما حمله موشکی نیروهای مقاومت تمامی محاسبات حامیان صهیونیست را برهم زد.

وی با بیان اینکه تا نابودی اسرائیل دست از حمایت‌های خود از فلسطین برنمی‌داریم، افزود: ملت ایران به ویژه مردم خوزستان حمایت کامل و قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل را محکوم می‌کنند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به جنایت اخیر در کابل و شهادت تعدادی از دانش آموزان گفت: ظاهرا داعش در افغانستان در کنار مدرسه سیدالشهدا دست به جنایت بزرگی زده است اما برخی از کارشناسان بر این باورند که آمریکا در پشت پرده این جنایت است تا با ایجاد ناامنی در افغانستان حضور خود را در این منطقه تمدید کند.

وی با محکومیت این جنایت هولناک افزود: تاکنون در این جنایت بزرگ ۸۵ نفر از دانش آموزان به شهادت رسیده‌ و بیش از ۲۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه آمریکا در تمام حوادث منطقه نقش دارد، گفت: ‌آمریکا همواره به عنوان اصلی‌ترین حامی داعش بوده تا بتواند در کشورهای عراق و سوریه روز به روز قدرت خود را افزایش دهد.

وی تاکید کرد: ملت شریف ایران و خوزستان شهیدپرور در کنار دولت افغانستان ایستاده و از مردم این کشور پشتیبانی می‌کنند؛ از طرح آشتی ملی نیز که به زودی پیشنهاد و با راهنمایی‌های ایران برای مصالحه ملی در منطقه ایجاد می شود نیز حمایت می‌کنیم.

نماز عید سعید فطر صبح پنجشنبه در نخستین روز از ماه شوال و پس از یک ماه بندگی و عبادت روزه‌داران در ماه مبارک رمضان با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز و جمعی از مسئولان استان همزمان با دیگر نقاط استان به امامت زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان اقامه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار