چرا اجازه نمی‌دهید پزشک ما روی نیمکت بنشیند؟
سرمربی تیم استقلال می‌گوید که اختیار نیمکت با سرمربی است و او اجازه نمی‌دهد که شخص دیگری درباره نیمکت استقلال تصمیم بگیرد.
کد خبر: ۹۶۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 13 May 2021

به گزارش تابناک سمنان فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی دربی حضور یافت و درباره این دیدار اظهار نظر کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مشروح صحبت های سرمربی استقلال را در زیر می‌خوانید:

 

 

* حتما باید دربی را ببریم
او در ابتدای صحبت هایش گفت: طبیعتا ما فردا بازی سخت و حساسی داریم و باتوجه به این‌که هفته پیش علی رغم بازی خوب مقابل تیم ذوب اهن که 7-8 موقعیت ایجاد کردیم اما بازی را در کمال بدشانسی واگذار کردیم، شرایط جدول طوری است که حتما باید در بازی فردا برنده شویم تا در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

 
* استقلال با تفکرات سرمربی بسته نشده است

مجیدی در ادامه با اشاره به صحبت های پیشینش گفت: تیم پرسپولیس بر اساس تفکرات سرمربی اش بسته شده اما تیم استقلال دو سال است که با نظر سرمربی بسته نمی‌شود. نه این که بازیکنان بدی باشند اما مشکل این است که در یک پست 5 بازیکن خوب داریم اما در پست دیگر وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود، نتوانیم بازیکنی را ذخیره کنیم. برای باشگاه بزرگی نظیر استقلال بهتر است که با نظر سرمربی بسته شود. بازیکنان استقلال باکیفیت هستند اما من به هواداران استقلال قول می‌دهم که برای فصل آینده تیمی ببندم که هواداران دوست دارند و از بازی اش لذت می‌برند.

 

 

* پرسپولیس تیم خوبی است
وی درباره دربی و استراتژی اش عنوان کرد: استراتژی ما پیروزی در دربی است، اما بازیکنان ما باید باهوش باشند چون پرسپولیس تیم خوب با بازیکن و مربی خوب است و ما اگر فردا تیم خوبی باشیم، برنده خواهیم شد.

 

* بدن بازیکنان در لیگ قهرمانان تحلیل رفت
سرمربی استقلال درباره برنامه لیگ قهرمانان اظهار داشت: چون بازی ها سه روز یک بار بود، بدن بازیکنان ما تحلیل رفت بعد از سه بازی. چون ما امکانات ریکاوری مثل تیم های عربی نداریم. بدنساز ما با هزینه خودش و 30 هزار یورو دارو آمد و من به او مدیون هستم. اما ما باهوش هم بودیم.

 

* ما هم محروم و مصدوم داریم
به هر جهت ما هم بازیکن محروم داریم، آقای رضاوند و متین کریم زاده و فرشید اسماعیلی به خاطر مصدومیت. اما این بازی، بازی ای است که هر بازیکنی بازی کند، با تمام وجود بازی خواهد کرد. من این انگیزه را در بازیکنانم دیدم که عملکرد خوبی را از خودشان نشان دهند.

 


* نگفتم چه بلایی سر تیمم آوردند
فرهاد مجیدی همچنین درباره شرایط مدیریتی استقلال گفت: بحث دفاعی ما مشکل دفاع تیمی است نه شخصی. درباره مدیریت اجازه بدهید که چون فردا بازی با پرسپولیس است، من دوست ندارم تمرکز خودم و بازیکنانم بهم بخورد. اجازه بدهید بعد از بازی مفصل در این باره صحبت کنم. من سعی کردم کمتر صحبت کنم تا تمرکزم خودم و بازیکنانم کمتر بهم نخورد. اما هرچه سکوت می‌کنیم کاری می‌کنند من بیشتر صحبت کنم. الان به من اعلام کردند دکتر ما نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند؛ دکتری که من در تیم المپیک با او آشنا شدم و دوست من نبوده. از او خواهش کردم در آسیا دکتر تیم ما باشد. وقتی برگشتیم از آسیا به خاطر مسائلی که در عربستان رخ داد و برای حفظ شان او، نگفتم که چه بلایی سر تیم من آورد. به نظر من نه باشگاه پرسپولیس و آقایحیی احتیاجی به این کار ندارند. ما فردا بازیکنانمان را مثل مرد می‌فرستیم زمین که مبارزه و یک بازی جوانمردانه کنند.

 

 

* همین کارها را کردید که استقلال با دلال بسته می‌شود
وی افزود: تمرکز من بهم نمی‌خورد. ما می‌خواستیم رسانه باشگاه را هم عوض کنیم، گفتند از وزارت ورزش و آقای مبین موافق نیستند. ایشان چه کاره هستند؟ همین کارها را کردید که استقلال با دلال‌ها بسته می‌شود. الان خانم هراتیان چه کاره است که درباره نیمکت من تصمیم می‌گیرد؟ من به بزرگتر از او هم این اجازه را نمی‌دهم. این کارها برای قدیم است و لزومی ندارد قبل از دربی این کار را کنند. مربی ای که برای تیم امید اجازه داشته، الان برای تیم ما اجازه نمی‌دهند؟ مدارکش را ای اف سی تائید کرده اما ایفمارک نه! اجازه بدهید تیم ما بازی جوانمردانه انجام بدهد. ما دو تغییر داشتیم اما وزارت ورزش پدر ما را درآورد. امیدوارم این مسائل حل شوند و این مسائل حاشیه ای را برای بازیکنان و مربیان درست نکند. چون من دکتر ایفمارک رابه خاطر کیفیت پایین بیرون کردم، اجازه نمی‌دهید؟ اختیار نیمکت با سرمربی است و پزشک، ماساژور، رسانه، مربی و... همه با سرمربی است. من اجازه نمی‌دهم کسی برای نیمکت استقلال تصمیم بگیرد.

فردا بازی زیبا و جذابی خواهیم داشت
او درباره احتمال پر گل شدن بازی فردا توضیح داد: نمی‌شود پیش بینی کرد اما چیزی که در ذهنم است فردا بازی جذاب و زیبایی را از طرف هم ما و هم پرسپولیس خواهیم دید و هواداران دو تیم لذت خواهند برد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار