امام جمعه دامغان گفت: انتخابات رویدادی مهم برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب و تقویت اعتماد ملی است و مردم باید با حضور حداکثری، حماسه سیاسی جدید خلق کنند.
کد خبر: ۹۶۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ 13 May 2021
امام جمعه دامغان: انتخابات رویدادی برای حفظ آرمان‌ها و اعتماد ملی است

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان روز پنجشنبه در خطبه های نماز عید فطر دامغان که در فردوس رضای این شهر برگزار شد، افزود: هدف دشمن تخریب و کمرنگ کردن انتخابات است و اگر شرکت نکنیم به انقلاب و آرمان های انقلاب اهانت می‌شود پس باید به صورت حداکثری رای دهیم و سرنوشت خود را تعیین کنیم. 

ویبا اشاره به اینکه انتخابات روز اتصال مردم به نظام و بدنه اجرایی کشور است ادامه داد: مردم برای حفظ وحدت، حفظ آرمان های نظام و اعتماد ملی باید در انتخابات شرکت و دولت با نشاط و کارآمد برای استفاده از فرصت و ظرفیت‌ها انتخاب کنند. 

حسینیان اضافه کرد: برگزاری انتخابات آگاهانه به دور از غفلت، با هدف انتخاب فرد اصلح که به دنبال منافع ملی باشد بدون شک سبب امیدآفرینی و تقویت باورهای مردم می‌شود. 

وی به حادثه طزره اشاره و تصریح کرد: این حادثه برای همه ما حادثه ای دردناک و غمبار بود و در همین راستا از ۱۵۰ نفر امدادگر حادثه تلخ معدن طزره دامغان که به صورت ۲۴ ساعته، جهت نجات ۲ کارگر معدن تلاش کردند قدردانی و به خانواده این ۲ کارگر عزیز تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه دامغان به مطالبه نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در خصوص احداث بیمارستان دوم دامغان اشاره کرد و گفت: در ایجاد مکان درمانی جدید باید در کنار توجه به اعتبارهای دولتی به افراد صاحب نفوذ و اندیشه و خیران این امر نیز توجه شود تا در سایه وحدت، همدلی و نیت پاک بتوانیم به هدف اصلی برسیم. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار