خطیب نماز عید فطر سمنان عنوان کرد:
خطیب نماز عید فطر سمنان معتقد است که هر موضع‌گیری که به ناامیدی یک نفر از انتخابات هم بیانجامد جایز نیست.
کد خبر: ۹۶۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ 13 May 2021
 
هر موضعی که به ناامیدی یک نفر از انتخابات هم بی‌انجامد جایز نیست/لزوم امت اسلامی از فلسطینی‌ها

 

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز عید فطر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مهمتر از آن انتخابات رئیس‌جمهوری را مهم خواند و اظهار کرد: باید زمینه حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم شود.

وی از انتخابات به عنوان همایش بزرگ مردمسالاری نام برد و افزود: آحاد مردم با حضور حداکثری خود در این همایش بزرگ، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.

امام جمعه موقت سمنان شرکت حداکثری مردم در انتخابات را عاملی موثر در تقویت نظام ارزیابی و تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات امسال موجبات تقویت بیش از پیش نظام و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کند.

وی با اذعان به اینکه برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم قدرت بازدارندگی ایجاد می‌کند اظهار کرد: انتخابات پرشور به تعبیر رهبری انقلاب آبروی نظام است و از همین رو شرکت در آن یک وظیفه و تکلیف است.

مهدوی‌نژاد مشارکت در انتخابات و استفاده از حق انتخاب را یک حق برشمرد و گفت: کسی نمی‌تواند بگوید که من در این همایش مردمسالاری انتخاب نمی‌کنم چرا که اگر وی انتخاب نکند ، دیگران کسی را انتخاب می‌کنند.

خطیب نماز عید فطر سمنان با بیان اینکه نکته مهم دیگر در انتخابات "تلاش برای انتخاب مطلوب و اصلح"است گفت: باید فردی مدیر و مومن و معتقد به توانمندی‌های داخلی را انتخاب کنیم که برای حل مشکلات جامعه از مردم کمک و به خداوند سبحان و توانمندی‌های داخلی تکیه کند.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: انتظار می‌رود کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که به توان داخلی باور داشته باشند و چشم به خارج نداشته باشند تا مبادا در مسائلی که ما برای آن انقلاب کردیم، دست به عدی‌سازی بزنند.

وی با حساس خواندن رئیس‌جمهوری افزود: باید بدانیم اختیار اجرایی مملکت را برای چهار سال به یک فرد می‌سپاریم لذا باید به کسی رای داد که در تراز انقلاب اسلامی باشد.

وی در بخش دیگری با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس گفت: این رژیم جعلی به دستور کشورهای استعمارگر در قلب کشورهای اسلامی ایجاد شد و هدف از بوجود آوردن آن نیز چیزی جز آسیب به اعتقادات دینی مردم نبود.

خطیب نماز عید فطر سمنان با اشاره به جنایات اخیر این رژیم اضافه کرد: متاسفانه نظام‌های بین‌المللی امروز در برابر جنایات آشکار این حاکمیت کودک‌کش، سکوت اختیار کردند. جنایات صهیونیست‌ها امروز در بیت‌المقدس و غزه بسیار دردآور است و حمایت همه امت اسلامی از فلسطینی‌ها در این شرایط امری حیاتی و ضروری است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار