تابناک-با آغاز سومین روز از ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲تن از نمایندگان سابق مجلس که در این دوره از انتخابات مجلس رد صلاحیت شده بودند برای حضور در انتخابات ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۶۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 13 May 2021

به گزارش سرویس سیاسی تابناک هرمزگان امروز روز سوم ثبت نام از متقاضیان انتخابات مجلس در حالی آغاز شد که این روز مصادف با عید فطر بود و با وجود گمانه زنی های بسیار و اعلام برخی از رسانه ها مبنی بر ثبت نام آیت الله سید ابراهیم رئیسی در روز عید فطر هنوز شاهد حضور وی در وزارت کشور نبوده ایم.

امروز ۲ چهره دیگر از اصطلاح طلبان که در مجلس گذشته از چهره های جنجالی و پرحاشیه بودند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند.
علی مطهری نائب رئیس مجلس گذشته و محمود صادقی ۲ چهره مطرح امروز بودند که با حضور در وزارت کشور اعلام رزم برای رقابت های انتخاباتی ۱۴۰۰ کردند.
این ۲ که حتی نتوانسته بودند اعتماد شورای نگهبان را جهت ورود به مجلس شورای اسلامی جلب کنند اقدام به ثبت نامشان در انتخابات ریاست جمهوری امری بحث برانگیز است.

محمدرضا صباغیان نماینده فعلی مجلس از حوزه انتخابیه یزد و بافق نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

صباغیان هم اکنون عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست.

وی پس از ثبت‌نام، یکی از برنامه‌های خود را شفافیت اعلام کرد و گفت: مردم تشنه شفافیت به ویژه در بُعد مالی هستند. بنده حقوق دریافتی خودم را به مردم اعلام کرده ام و هزینه انتخاباتی را اعلام کرده ام و سعی کرده ام از کسی کمک نگیرم. برای مبارزه با فساد درنگ نخواهم کرد.


انتهای پیام/۹۰۶۳

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار