استاندار ایلام:
استاندار ایلام عید فطر را جشن بندگی مومنان در نبرد با هواهای نفسانی توصیف کرد و با صدور پیامی این عید را به عموم مردم تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 13 May 2021

به گزارش تابناک ایلام، متن پیام محمد نوذری به شرح زیر است:

عید سعید فطر جشن بندگی و رهایی از خود و هنگامه‌ای متعالی برای مومنانی است که در نبرد با هواهای نفسانی، پیروز و در عید طهارت به دور از هر گونه گناه و پلیدی در پیشگاه خالق خویش حاضر شدند و زنگار گناه را از قلب‌هایشان زدودند.

اکنون که رمضان ماه رحمـت و مغفرت، ماه ضیافـت الهـی در میعادگاه فطر به پایان رسـید، عطر دل انگیز ایمان و اخلاص در دلها به مشام می رسد.

امید که دل و جان را در چشمه طاعت و عبادت خدای متعال جلا و اندیشه و احساسمان را با پرهیزگاری و تقوا ممزوج و از فرصت های روح افزا و سعادت بار سحری میوه خلوص و صفا چیده باشیم و ایمانی عمیق و استوار برای مقابله با هر آنچه تباهی و ناپاکی است کسب کرده باشیم.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران عزیز در ماه مبارک رمضان ضمن قدردانی از همه خدمتگذاران دلسوز و فداکاری که در ماه مبارک رمضان نیز با عزم راسخ و ایمان قوی، در عرصه‏‌های گوناگون بهداشتی، درمانی، خدماتی، امدادی و دیگر زمینه‏‌ها با زبان روزه به هموطنان خود یاری رساندند و طلب آمرزش و مغفرت برای درگذشتگان کرونا و عافیت و سلامتی و رهایی از شر این ویروس، عید سعید فطر را به مردم عزیز، شریف و نجیب استان ایلام تبریک عرض کرده و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می کنم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار