محمد مهدی بخشی نوجوان آزاردیده استقلالی که از اهالی داورزن سبزوار است امروز در مراسمی در مشهد و همزمان با هفته هلال احمر به عنوان عضو افتخاری این نهاد و سفیر صلح و دوستی معرفی شد.
کد خبر: ۹۶۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 13 May 2021

به گزارش تابناک رضوی، مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی در مراسمی از محمد مهدی بخشی نوجوان 12 ساله ای که چندی پیش مورد تهدید و آزار دو جوان قرار گرفته بود تا علیه تیم محبوبش سخن بگوید، دلجویی کرد.

دکتر سید مجتبی احمدی اظهار کرد: اراده و تعصب این نوجوان در عقیده خودش و رعایت اخلاق و توهین نکردن او به تیم مقابل الگوی ارزشمندیست که قابل تقدیر است.
وی افزود: اهداف غایی هلال احمر برقراری صلح و دوستی و تفاهم و تسکین آلام انسانها است و محمد مهدی بخشی و خانواده اش که این مدت دچار آسیب روحی و تالم فراوان بودند همزمان با عید سعید فطر به عنوان میهمان هلال احمر به مشهدالرضا دعوت و مشرف شدند و در امدادسرای هلال احمر هستند.
دکتر احمدی با اشاره به پرسپولیسی بودن خودش اظهار کرد: امروز شاهد تقدیر پرسپولیسی ترین مدیر هلال احمر از یک نوجوان بااخلاق و باتعصب استقلالی هستیم و امیدواریم هیچگاه شاهد آزار و اذیت کودکان نبوده و با رفع مسائل اقتصادی و معیشتی خانوده ها شاهد پدیده کودک کار نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار