امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز عید فطر:
تابناک-نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: ررژیم کودک کش صهیونیستی می‌داند امروز جبهه مقاومت در فلسطین بیش از هرزمانی فعال است و باید بداند که پاسخ تمام گلوله‌های خود را با موشک نقطه زن توسط جوانان شجاع فلسطین دریافت می‌کند.
کد خبر: ۹۶۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ 13 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن تبریک این عید به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات یکی از مهم‌ترین مسائل پیش روی کشور است که می‌تواند سرنوشت آینده و مسیر کشور را مشخص کند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب قرار داریم و باید حضور مردم در پای صندوق‌های رای نیز برای ایفای نقش خود در تعیین سرنوشت کشور و خلق یک حماسه جدید افزایش یابد و مشارکت مردمی بیشتری در این دوره از انتخابات شاهد باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: مردم در انتخابات باید بر اساس شایستگی رای دهند و بتوانند از میان کاندیداها، گزینه اصلح را که بتواند منافع کشوری را تامین کند انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: در این صورت رئیس جمهور آینده می‌تواند با به‌کارگیری افراد توانمند در پست‌های مدیریتی اوضاع کشور را سروسامان دهد.

عبادی‌زاده با تاکید بر نقش ویژه شورای نگهبان در انتخابات گفت: شورای نگهبان وظیفه دارد از بین تمام کاندیداها افراد صالح و دارای صلاحیت را برگزیند اما مهم‌تر این است که مردم از بین این افراد تایید شده بهترین شخص را برای ریاست جمهوری برگزینند و فردی اصلح انتخاب کنند.

وی در ادامه خطبه با اشاره به حملات ناجوانمردانه رژیم غذایی به غزه اظهار داشت: رژیم کودک کش صهیونیستی همچون سال‌های گذشته بازهم به کودک‌کشی روی آورده ‌و منازل مسکونی مردم را مورد اصابت موشک و حملات هوایی قرار داده است.

امام جمعه بندرعباس گفت: اما این رژیم کودک کش باید بداند که امروز جبهه مقاومت در فلسطین بیش از هرزمانی فعال است و مقاومت مردمی از غزه تا نقاط دیگر گسترش یافته است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که دوران بزن و دررو تمام شده و پاسخ تمام گلوله‌های خود را با موشک نقطه زن توسط جوانان شجاع فلسطین دریافت می‌کند.

‌عبادی‌زاده تاکید کرد: این رژیم نفس‌های پایانی خود را می‌کشد و بدون شک با ادامه مقاومت گروه‌های مختلف فلسطینی و تقویت جبهه گیری علیه اسرائیل، به زودی جبهه مقاومت پیروزی بزرگی به دست خواهد آورد./تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار