با توجه به شرایط جدول، برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به پیروزی در دربی هستیم. به تیم پرسپولیس و کادر فنی این تیم احترام می‌گذارم
کد خبر: ۹۶۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ 13 May 2021

فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با وجود اینکه از مسابقات آسیایی آمده و خسته بودیم، بازیکنان ما در دیدار مقابل ذوب‌آهن خیلی خوب بازی کردند و هفت هشت موقعیت گلزنی داشتیم. باور کنید اگر دو سه فرصت ما تبدیل به گل شده بود، الان همه «به‌به» و «چه‌چه» می‌کردند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی استقلال با اشاره به موقعیت‌های گلزنی ذوب‌آهن بیان کرد: ذوب‌آهن تنها دو توپ از نیمه زمین به این سمت آورد که هر دو توپ گل شد. این‌ها اتفاقات فوتبال است و حالا تمام تمرکز خود را روی بازی با پرسپولیس گذاشته‌ایم. ان‌شاءالله بازی خوبی و در خور نام استقلال ارائه کنیم.

مجیدی: جز شکست پرسپولیس به چیزی فکر نمی‌کنیم

سرمربی استقلال با یادآوری اینکه دربی همیشه برای بازیکنان، مربیان و هواداران حساس است، تصریح کرد: با توجه به شرایط جدول، برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به پیروزی در دربی هستیم. به تیم پرسپولیس و کادر فنی این تیم احترام می‌گذارم و معتقدم عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند، اما به بازیکنانم گفتم جز برد به چیز دیگری فکر نکنند.

مجیدی در مورد غایبان استقلال برای دربی گفت: تنها مصدوم ما متین کریم‌زاده است که به این مسابقه نمی‌رسد. آرش رضاوند هم سه کارته است.

وی در مورد بیانیه باشگاه استقلال و اینکه این باشگاه اعلام کرد باید اجازه داد داور کار خودش را در دربی انجام دهد، خاطرنشان کرد: درباره داوری صحبت نمی‌کنم.

کاپیتان پیشین تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا سورپرایز ویژه‌ای برای دربی دارد یا خیر، اظهار داشت: چیز خاصی نیست.

سرمربی استقلال درباره اینکه واکنش تندی به سؤال یک خبرنگار راجع به لیست بازیکنان مدنظرش برای تمدید قرارداد نشان داده بود، گفت: این همه تیم در لیگ برتر وجود دارد. پرسپولیس یا سپاهان نمی‌خواهند با بازیکنی تمدید کنند و لیست خروجی ندارند؟ این صحبت‌ها فقط برای باشگاه استقلال است. متأسفانه استقلال در دو سال گذشته بر اساس تفکرات مربی بسته نشده و در این دو سال، بدون سرمربی بسته شده است.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار