مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: کرونای آفریقای جنوبی و هندی به شدت این شهرستان را با توجه به وضعیت جغرافیایی و همجواری با استان‌های درگیر کرونای جهش‌یافته تهدید می‌کند.
کد خبر: ۹۶۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۵ 12 May 2021

حسن ذبیحی افزود: تغییر وضعیت‌ها شکننده است و همچنان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نگرانی‌های ما از تعطیلات ایام عید فطر و هجوم افراد غیرساکن به منطقه است.

به گفته وی، اردستان یک شهرستان مسافرپذیر است و در تعطیلات مسافران غیرساکن بسیاری با استقرار در منطقه به نوعی کرونا را با خود به شهرستان می‌آورند و مشکل آن تا مدت‌ها در این خطه باقی می‌ماند.

مدیر شبکه‌ بهداشت و درمان اردستان تصریح کرد: بسیاری از افراد غیرساکن با توجه به اعلام محدودیت‌ها، از روزهای قبل وارد شهرستان شده‌اند که به طور حتم ناقل بیماری هستند و به افراد بومی هشدار داده می‌شود که از این افراد دور شوند.

وی گفت: از افراد غیرساکن درخواست می‌شود تا اطلاع بعدی به اردستان سفر نکنند و مردم بومی منطقه نیز از حضور در اجتماع اجتناب کنند تا شهرستان درگیر موج پنجم کرونا نشود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: شمار مبتلایان کرونا در شهرستان‌به ۲ هزار و ۴۵۴ نفررسید.

ذبیحی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی بیماری سه بیمار کووید ۱۹ در شهرستان شناسایی شدند و مجموع مبتلایان به کرونا در شهرستان به ۲ هزار و ۴۵۴ نفر رسید.

وی افزود: تاکنون ۲ هزار و ۳۱۰ بیمار بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده‌اند و هشت هزار و ۴۰۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در شهرستان انجام شده است.

به گفته وی، بیمارستان شهید بهشتی اردستان در ۲۴ ساعت گذشته پذیرش جدید بستری نداشت و شمار افراد بستری در این بیمارستان ۶ نفر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان اضافه کرد: اردستان در ۲۴ ساعت گذشته جانباخته مبتلا به کرونا نداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار