محسن رضایی در جمع فعالان اجتماعی:
تابناک- محسن رضایی در جمع فعالان اجتماعی گفت: مادران ایرانی می توانند بعنوان «آموزش یار» و «بهداشت یار» در خانه خود به کشور خدمت کنند و حقوق دریافت نمایند.
کد خبر: ۹۶۳۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 12 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، محسن رضایی در جمع فعالان اجتماعی اظهارداشت: یکی از تحول های ضروری و مهم، تحول در نقش و حضور بانوان است. دین اسلام، با ثروت و فداکاری حضرت خدیجه (س) پیشرفت کرد.

وی افزود: باید الگوهای بومی در زندگی و خانواده را بازتعریف کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: ما می توانیم با آموزش تربیت فرزند و آموزش بهداشت به مادران، خانه و خانواده های ایران را در برابر تهدیدات مستحکم تر کنیم و بابت تربیت فرزند و حفظ بهداشت خانواده ها، به زنان خانه دار حقوق بدهیم.

رضایی عنوان کرد: مادران ایرانی می توانند بعنوان «آموزش یار» و «بهداشت یار» در خانه خود به کشور خدمت کنند و حقوق دریافت نمایند.

وی با بیان اینکه اشتغال خانگی و تولید خانگی هم باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: اقتصاد اسلامی، اگر پیاده شود، همه مردم به زندگی سالم و شاد مادی و معنوی دست خواهند شد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: در جامعه اسلامی، از معدود افراد نیازمند و معلول که واقعاً توان کار نداشته باشند، حمایت خواهد شد.

وی افزود: نقطه عزیمت ما، نخبگان جامعه خواهند بود؛ خودتان را برای یک تحول بزرگ و برای تشکیل ایران بزرگ اقتصادی آماده کنید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار