مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: هیئت‌های ورزشی بازوان قدرتمند دستگاه ورزش و جوانان استان همدان هستند.
کد خبر: ۹۶۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴ 12 May 2021

 حمید سیفی در نخستین نشست سه‌شنبه‌های با اصحاب رسانه که با حضور تنی چند از نماینده روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: بانوان ورزشکار استان همدان افتخار ورزش کشور و استان هستند چراکه دارای ظرفیت و استعداد‌های بسیاری هستند.
 
به گزارش تابناک همدان، وی تأکید کرد: امروز استفاده از جوانان باید موردتوجه باشند تا در آینده راهنمایانی برای فردا‌ها داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه هیئت‌ها نیز باید به افراد متخصص سپرده شود در غیر این صورت باید از افراد توانمند در جایگاه دبیران هیئت‌ها استفاده کرد، گفت: خوشبختانه در حال حاضر حوزه استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان با بهره‌گیری از ظرفیت جوانان فعال شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه در بحث عمرانی و اعتباری اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: سایت کمپ‌های تیم ملی در هفته‌های آتی در صورت اخذ مجوز از ستاد کرونا رونمایی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه نظارت، مطالبه‌گری و اخذ برنامه عملیاتی از هیئت‌ها در دستور کار است، گفت: هیئت‌های ورزشی که بازوان توانمند اداره کل هستند باید در امورات مختلف با دستگاه ورزش هماهنگ باشند تا بتوانیم موانع پیشرو را برداریم.

سیفی در خصوص تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی نیز، گفت: ازاین‌پس هیئت‌هایی متوانند از اداره کل اعتبار دریافت کنند که دارای برنامه عملیاتی مدون و راهبردی برای توسعه ورزش در ابعاد مختلف باشد نه صرف اینکه ما هیئت هستیم باید اعتبار دریافت کنیم چراکه باید از منابع محدود حداکثر بهره را برد.

وی افزود: بحث بسیار مهمی که رؤسای هیئت‌های ورزشی باید به آن بیش از پیش توجه کنند جذب اسپانسر ورزشی برای هیئت است چراکه با منابع محدود نمی‌توان اقدامات شاخصی انجام داد لذا توصیه می‌کنیم عزیزانی که دارای ارتباط و تعامل خوب با افراد و اشخاص هستند در این زمینه ورود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: در حوزه‌هایی، چون تشریفات، اسپانسر یابی و ... اقدامات خوبی انجام دادیم تا با همکاری مشترک ورزش و زیرساخت‌های ورزشی استان را توسعه دهیم.

وی در پایان‌بر ضرورت حمایت هرچه بیشتر از جوانان توانمند، متعهد و نخبه استان همدان تأکید کرد و گفت: بنده به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به تاسی از سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان و همچنین مشی استاندار محترم حامی جوانان هستم و از همه جوانان تقاضا دارم حامی و هدایتگر یکدیگر باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار