اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 22 اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۶۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱ 12 May 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در امروز به این شرح است.


فطر ، هدیه ای از جانب خدای متعال به بندگان صالح
فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی با تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان و توفیق یافتگان خوان رحمت الهی، گفت: فطر هدیه ای از جانب خدای متعال به بندگان صالح خود است .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن این پیام آمده است:
رمضان ماه گشایش درهای رحمت واسعه الهی و ماه به دست آوردن رقت قلب،نشاط، اراده و صفا، خلوص و بندگی و ماه دوری از حسادت ها، لجاجت ها، سست عهدی ها و پیمان شکنی ها ست .
رمضان فرصتی بود استثنايي برای درخشندگي روح، فرصتی که انسان ها آماده قدم نهادن در وادي رحمت خاصه الهي مي‏شوند و هر کس به قدر استعداد، همّت و تلاش خود، از این ضيافت عظيم الهي برخوردار مي‏شود.
در ماه رمضان درهای رحمت خداوند گشوده می شود و پایان این ماه که فرشتگان و منادیان الهی عبادت کنندگان را به سوی پاداشی الهی فرا می خوانند شروع سالی جديد است با دستاوردهايی عظیم از یک ماه پرخیر و برکت برای رسیدن به صراط مستقيم الهي.
عيد فطر، مظهر اجتماع و اتّحاد و برادرى با داشتن دلی به سوى خداست، عيدی که از عظيم ترين مناسبت هاى اسلامى است، عیدی که خداى متعال این روز را براى امت اسلامى عيد قرار داد و آنها را شايسته‌ اين عيد دانست.
فطر روز عيدى گرفتن از خداى متعال است، روزى كه در قنوت نماز آن ميليون ها دل متذکر و خاشع، از خداوند متعال درخواست همان خيراتى را می کنند كه به برترين بندگانش داده است .
فرماندهی انتظامی استان مازندران با تبریک این عید سراسر سعادت به همه مسلمانان و توفیق یافتگان مهمانی خوان رحمت الهی از در گاه خداوند متعال استجابت دعاى ميليون ها مسلمان را كه از دل بر زبان جارى كردند آرزومند است .
و همانگونه که در قنوت نماز این عید می خوانیم" الّذي جعلته للمسلمين عيداً ولمحمّدٍ صلّي‏الله‏عليه‏وآله ذُخْراً وَ شَرفاً و کرامتاً و مزيدا" امید آن دارم همه ما در مسیر حرکت پيشواي عظيم‏الشان مسلمانان جهان قرار گیریم و خداوند این عید را برایمان عيد نبوي و عيد مصطفوي قرار دهد.

فرمانده انتظامی استان مازندران
سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

-------------------------------------------------------

دستگیری عوامل نزاع و درگیری در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان "بهشهر" از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در بیمارستان این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری در بیمارستان بههشر که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی این افراد را که در پی اختلافات قبلی و قدرت نمایی برای هم در فضای مجازی با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به شناسایی ۶ نفر از عوامل این نزاع و درگیری از دستگیری همه این متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد .
سرهنگ عنایتی همچنین با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

-------------------------------------------------------

دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی در بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری سارق منازل و اماکن عمومی با 16 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس" سرهنگ "محمد زمان شالیکار" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل و اماکن عمومی ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.
"سرهنگ شالیکار" خاطرنشان کرد : پس از هماهنگی های قضائی با دادستان شهرستان، در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر و تاکنون به 16 فقره سرقت از منازل و اماکن عمومی اعتراف کرد .
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند .

-------------------------------------------------------

دستگیری سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی در قائم شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری 2 سارق کابل و تجهیزات مخابراتی با 12 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ"مهدی خادمی"در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندين فقره سرقت كابل و تجهيزات مخابراتی در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه 2 سارق حرفه ای را در این رابطه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی و بازجویی های به عمل آمده به 12 فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ خادمی در پایان اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

-------------------------------------------------------

کشف 15 فقره سرقت درگلوگاه
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری2 سارق با 15 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمودکلوانی"در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل، مغازه و اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
وی، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی 2 سارق سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی قضائی آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ کلوانی در ادامه خاطر نشان کرد : متهمان در بازجویی های فنی تاکنون به 15فقره سرقت اعتراف کرده ند و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------

دستگیری سارق سیم و کابل برق در محمودآباد
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق سیم و کابل برق با 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمودحسین زاده" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران کلانتری 11 سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.
سرهنگ حسین زاده، خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 7 فقره سرقت سیم کابل برق از شبکه های توزیع در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .
فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريع" ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------

دستگيري سارقان ساختمان هاي نيمه کاره در نور
گروه استان ها– مازندران– فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگيري سارق ساختمان های نیمه کاره با 4 فقره سرقت خبرداد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،"سرهنگ علي داداش تبار "در تشريح اين خبر،گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت تجهيزات ساختمان هاي نيمه کاره در شهرستان نور موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت .
وی، افزود: ماموران با انجام کارهاي اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي به فردي که داراي سابقه سرقت بود مظنون شدند .
سرهنگ داداش تبار، خاطر نشان کرد: با هماهنگي مرجع قضائي متهم که به تازگي از زندان آزاد شده بود در عملياتي غافلگيرانه دستگير شد .
داداش تباردر ادامه تصريح کرد : متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 4 فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره و در حال احداث با همدستي دو نفر از دوستانش اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نور در خاتمه، گفت: در اقدامي عملياتي همدستان متهم نيز دستگير و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

-------------------------------------------------------

کشف 3 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 3 کیلو 500 گرم مواد مخدرحشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پس ازانجام اقدامات اطلاعاتی متهم را حین تردد در این شهرستان با یک خودروی سواری شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 3 کیلو و 500 گرم حشیش از خودروی متهم خبرداد و با بیان این که سوداگران مرگ همواره با قصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

-------------------------------------------------------

پلمپ واحدهای صنفی متخلف در سوادکوه
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از اجرای طرح نظارت بر اصناف و پلمب 11 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبرگفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از بیماری کرونا،با همکاری ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناسان اداره بهداشت و اصناف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .
سرهنگ اکبری، افزود: در اجرای این طرح از 63 واحد صنفی بازدید شد که به 16 واحد صنفی تذکر داده شد و 11 واحد صنفی این شهرستان نیز به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی پلمب شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان خبر داد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------

دستگیری سارقان مزارع در میاندورود
فرمانده انتظامی میاندورود از شناسایی 2 سارق مزارع کشاورزی وکشف 5 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی در پی دریافت خبرهایی در مورد سرقت از مزارع شالیزاری بررسی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود:ماموران انتظامی پس از تلاش بی وقفه مخفیگاه 2 سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اعتراف متهمان به 5 فقره سرقت تجهیزات کشاورزی از مزارع شالیزاری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ باقری در خاتمه گفت: استفاده از دوربین های مداربسته،شبگردها و همچنین انباری با قفل های مطمئن می توانند درپیشگیری و یا کاهش سرقت مزارع تاثیر گذار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار