رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تفرش گفت: براساس یک تفاهم‌نامه چهارجانبه، مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال برای مرمت امامزاده محمد شهرستان اختصاص می‌یابد.
کد خبر: ۹۶۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ 12 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی رحیمی با اشاره به برگزاری چهاردهمین جلسه بازآفرینی پایدار شهری تفرش در سالن جلسات فرمانداری با حضور مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، افزود: در این جلسه موضوع عملیات عمرانی امامزاده محمد مطرح شد و براساس آن طی تفاهم‌نامه چهارجانبه ما بین فرمانداری، میراث‌فرهنگی، اوقاف و شهرداری تفرش منعقد شد تا براساس آن هزینه مرمت امامزاده فراهم شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تفرش یادآورشد:براساس این تفاهم‌نامه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تفرش مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، فرمانداری ۲۰۰ میلیون ریال، و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و شهرداری تفرش هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال برای مرمت متقبل شدند.
او گفت:اخیرا موضوع ساخت المان آرامگاه پروفسور حسابی توسط اداره کل میراث‌فرهنگی استان به مسابقه گذاشته شد که براساس آن یک طرح از تبریز برنده طرح شد و برای اجرای کار، دستگاه متولی پروژه، از میراث‌فرهنگی به شهرداری تفرش منتقل می‌شود تا عملیات ساخت المان را آغاز کنند.
رحیمی اضافه کرد:مصالح تهیه شده برای پروژه ساخت المان پروفسور حسابی توسط میراث، در اختیار دستگاه متولی، شهرداری قرار می‌گیرد و پس از ساخت المان بر روی آرامگاه فعلی پروفسور نصب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار