مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: طرح بهارستان در قالب رویکرد جهادی بهسازی شبکه توزیع برق برای ۱۰۰ روستای استان در سال ۱۴۰۰ اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۶۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ 12 May 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت : در راستای طرح بهارستان، بهسازی و تقویت شبکه توزیع برق ۱۰۰ روستا در استان سمنان برای سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی شد که طبق پیش‌بینی به مرور انجام خواهد شد.

او افزود: در گام نخست این طرح که همزمان با هفته ششم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران انجام شد، شبکه و تاسیسات توزیع برق ۱۵ روستای استان سمنان در قالب طرح بهارستان در استان سمنان به اجرا درآمد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: طرح بهارستان به صورت جامع از سوی شرکت توانیر طراحی و توسط شرکت‌های توزیع برق استانی به انجام خواهد رسید و اجرای طرح، طی فرایندی پنج ساله برای بهسازی شبکه برق تمامی روستا‌های کشور و با هدف گذاری ۱۰ هزار روستا برای سال جاری جهت بهبود شاخص‌های کیفی خدمات برق و افزایش رضایت مندی مردم ساکن در روستا‌ها طرح ریزی شده است.

موسوی زاده یادآور شد: روستا‌های محمودآباد و علاء در شهرستان سمنان، چاشم و فینسک مربوط به شهرستان مهدیشهر، قلعه نوخالصه و قاسم آباد در شهرستان شاهرود، افتر و بیابانک از توابع شهرستان سرخه، کرند و سه برار در شهرستان گرمسار، امامزاده عبدالله و حسین آباد در شهرستان آرادان، ری آباد در شهرستان میامی و خورزان و آهوانو از توابع شهرستان دامغان، به عنوان ۱۵ روستایی هستند که شبکه توزیع برق آن‌ها در گام اول طرح بهارستان بهینه سازی شد.

او بیان کرد: جابه جایی و مقاوم سازی پایه‌های برق معابر، اصلاح و احداث روشنایی معابر، تقویت شبکه و تامین ولتاژ مطمئن مشترکان، بهینه سازی فرسودگی شبکه از جمله پایه، سیم و یراق آلات منصوبه و همچنین بازآرایی و تعدیل بار فیدر‌های فشارضعیف، به عنوان اهم اقداماتی است که در این طرح اجرا شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار