رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: چهار هزار و ۱۰۰ تن از افراد جمعیت بالای ۸۰ سال شهرستان‌های شاهرود و میامی واکسن مقابله با کرونا دریافت کردند.
کد خبر: ۹۶۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 12 May 2021
 

 

به گزارش تابناک سمنان رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  با بیان اینکه تاکنون ۱۱ هزار و ۸۳ دوز واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شده،گفت: تاکنون ۹۰ درصد از واکسن‌های دریافتی معادل ۱۰ هزار دوز طبق برنامه ریزی برای گروه‌های هدف تجویز و تزریق شده است.

او با بیان اینکه در صورت دریافت واکسن از سطح ملی این دانشگاه آمادگی کامل جهت تزریق به گروه‌های هدف در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان را دارد، تصریح کرد: تاکنون عملیات واکسیناسیون با کیفیت بالا، رضایتمندی و استقبال خوب گروه‌های هدف و مردم انجام شده است.

چمن ابراز داشت : از این به بعد با توجه به تصمیماتی که در ستاد ملی کرونا اتخاذ شده دریافت واکسن قدری تسریع و تسهیل شود تا در سطح اجرا هم هر چه زودتر گروه‌های هدف مورد واکسیناسیون قرار گیرند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود روند ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان‌های شاهرود و میامی را نزولی خواند و اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۳۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در زیر مجموعه این دانشگاه شناسایی شد که از این تعداد هشت تن در بخش‌های مختص به بیماران کرونایی بستری شدند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۹۴ بیمار کووید۱۹ در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری هستند، افزود: اگر چه تعداد موارد بستری‌ها در مقایسه با گذشته کاهش یافته است، اما بیشتر بستری شدگان موجود دارای بیماری‌های متعدد زمینه‌ای و پیشرفته با حالی بد هستند و مدت طولانی مورد مراقبت‌های مستمر و پیچیده قرار دارند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار