مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: حمله جبهه کفر و استکبار به مدرسه شیعیان افغانستانی نشات گرفته از ضعف و وحشت آن ها بوده و در پی منحرف کردن اذهان عمومی از شکست هایشان در جبهه های مختلف است.
کد خبر: ۹۶۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ 12 May 2021

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام والمسلمین دشتکی در جمع خبرنگاران ضمن محکوم کردن جنایت اخیر دشمنان شیعه در حمله به مدرسه حضرت سیدالشهدا (ع) افغانستان، گفت:‌ در نگاه توحیدی و در سنت انبیای الهی و معصومین (ع) بحث دشمن شناسی را بایستی به عنوان یک محور به آن بپردازیم.

وی اظهار داشت: اگر از این موضوع غفلت کنیم طبیعی است که هم امنیت و هم آسایش از زندگی فردی، سیاسی، اجتماعی و اعتقادی ما رخت برمی بندد.

وی با بیان اینکه اتفاقاتی که این روزها در دنیای اسلام به عنوان پیشتاز در امور سیاسی و اجتماعی امروز در حال انجام است نیاز به دقت و تحلیل بیشتر و عمیق تری دارد، گفت: در طول تاریخ دیده شده که هر زمان جبهه کفر احساس ناامنی و شکست کرده،‌ می خواهد این ناامنی را به جبهه حق منتقل کند.

دشتکی با تاکید بر اینکه مصادیق زیادی در این خصوص در تاریخ ثبت شده، اضافه کرد: در چند دهه اخیر این رویارویی جبهه حق و باطل به اوج خود رسیده و با رهبری ملت ایران این گونه حرکت ها را بیشتر می بینیم و در هر مقطعی که جبهه کفر خواسته یک ظلمی عیانی همچون تفرقه، ترور و جنگ را پیاده کند توجه جامعه را به یک نقطه دیگری جلب کرده و به آن کار و هدف نامیمون خودش اقدام کرده است.

وی گفت: امروز ضعف هایی در جبهه کفر چه در جامعه غرب و چه در جامعه صهیونیستی و چه هم پیمانان مرتجع عربی شان که با اسم مسلمانی دیده می شوند، مشهود است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: امروزه این مثلث شوم در مقابله با انقلاب اسلامی و پیشرفت های آن و همچنین نهادینه شدن ارزش ها و ظلم ستیزی و عدالت خواهی تمام راه ها را رفته اند ولی به درهای بسته خورده و با شکست مواجه شده اند.

وی ادامه داد: جبهه کفر که همان جامعه غربی، صهیونیستی و مرتعحین بایستی شکست هایشان را روپوش بگذارند و توجه ها را به نقاطی جلب کنند و از این فرصت برای بازسازی افکار خود که به درهای بسته خورده اند استفاده کنند.

وی تصریح کرد: جان انسان ها برای آن ها خیلی مهم نیست و آنچه که برای آن ها مهم است منافع و سرمایه هایشان بر هرقیمتی که باشد مهم است ولو اینکه تمام مردم به دم تیغ کشتار ظالمانه شان بفرستند.

دشتکی گفت: در طول تاریخ از اول خلقت بشر تا دورن مواجه حق و باطل در اوایل حاکمیت اسلام و دوران حاکمیت حضرت علی (ع) تاکنون حاکمان ظالم و جبهه باطل حتی انسان ها به خصوص مسلمانان وشیعیان را زنده به گور کرده اند.

وی افزود: امروز دشمنان شکست هایشان را می خواهند روپوش بگذارند که کشتار مردم افغانستان و حمله به مدرسه دخترانه و همچنین جنایاتشان در نوار غزه را در اولویت کاری خود قرار می دهند تا اذهان را از شکست در یمن منحرف کنند.

وی اظهار داشت: دشمنان در نگاه سرمایه داری خود این باور را می خواهند القا کنند که «اگر ما نباشیم امنیت نیست» و این موضوع را بهانه ای برای حضور خود در دیگر کشورها قرار می دهند تا در پی آن غارت ملت ها و غارت سرمایه های ملی دیگر کشورها را انجام دهند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود: همچنین اخیرا وحشتی که در نظام صهیونیستی ایجاد شده که همه نگاه ها معطوف به ناامنی در اسراییل شده که می خواستند نگاه ها را از خودشان برگردانند.

وی خاطرنشان کرد: در حالیکه صهیونیست با اینگونه اقدامات ناامنی را برای خود دامن می زند و تاریخ مصرفش را محدودتر می کند و سرعت به اضمحلال و انحطاط رفتن را بیشتر می کند.
وی تاکید کرد: تکلیف ما این است که جوامع مختلف را نسبت به این موضوع آگاه کنیم که اگر قرار باشد منافع آمریکا به خطر بیافتد تمام جان ها را اعم از کودک و زن و مرد فدا می کند و اگر قرار باشد امنیت صهیونیست ها به خطر بیافتد، ماشین کشتار آن ها حرکت می کند که امروز این دو موضوع را بیشتر از زمان های دیگر عیان می بینیم.

دشتکی گفت: هر چقدر جنایات صهیونیست و هم دستانش بیشتر باشد انگیزه جهان اسلام برای مبارزه و مقابله با جبهه کفر بیشتر می شود و هر جقدر ماشین کشتار آن ها عمق و گستره بیشتری داشته باشد مقاومت جبهه مقاومت عمق و گستره اش بیشتر می شود.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز همزمان با آخرین سه شنبه ماه مبارک رمضان در بقاع متبرکه استان البرز ضمن قرائت دعای توسل، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و هم دستانش را در کشورهای فلسطین اشغالی و افغانستان محکوم می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار