رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از حضور 6 ورزشکار معلول قمی در اردوی تیم‌های اعزامی جوانان و بزرگسالان کشورمان به رقابت‌های برون‌مرزی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ 12 May 2021

به گزارش تابناک قم، محمد پیروزمنش اظهار کرد: 6 ورزشکار ملی‌پوش معلول استان قم در دو رشته بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده‌اند و خود را برای اعزام به بازی‌های پارالمپیک توکیو و مسابقات پاراآسیایی جوانان آماده می‌کنند.

وی با بیان اینکه بازی‌های پارالمپیک توکیو تابستان امسال در ژاپن برگزار می‌شود، اضافه کرد: دو نماینده ارزشمند بسکتبال با ویلچر استان قم در تیم ملی بزرگسالان این رشته محمد محمدنژاد و رضا عیوضی هستند که در سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو روزهای اول تا سیزدهم خرداد به میزبانی مشهد مقدس حضور خواهند یافت.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: دو نماینده ارزشمند والیبال نشسته استان قم در تیم ملی حسین گلستانی و سیدحسین حسینی‌جد هستند که در سیزدهمین  مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو روزهای ۲۶ اردیبهشت تا پنجم خرداد ماه در مشهد مقدس به اردو می‌روند.

وی در ادامه به دعوت بازیکنان مستعد بسکتبال با ویلچر قم به اردوی تیم ملی جوانان اشاره و ابراز کرد: بسکتبالیست‌های جوان هیات که به اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان دعوت شده و تا ۲۴ اردیبهشت در اردوی تیم ملی حضور دارند، رضا عیوضی، امیرحسین بابا و محمدعلی سنگ‌وردی هستند.

پیروزمنش در ادامه به وضعیت اماکن اختصاصی این هیات ورزشی برای فعالیت ورزشکاران جانباز و معلول اشاره و تصریح کرد: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا در حال حاضر اماکن ورزشی و فعالیت‌های ورزشی مربوط به جانبازان و معلولین  تعطیل است و منتظر تصمیم جدید ستاد کرونا هستیم.

وی به برنامه‌های آموزشی این هیات هم اشاره و عنوان کرد: تمام برنامه‌های هیات اعم از کلاس‌های مربیگری، داوری و ... فقط از طریق فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و هیات اطلاع‌رسانی می شود و به تمام عزیزان گفته‌ایم که از واریز هرگونه هزینه به حساب شخص خاص خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک در این رابطه به هیات گزارش داده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار