اصغر نژاد معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : در سال ۹۹ با انجام تعمیرات تجهیزات در داخل شرکت ۲۳۰ میلیون ریالی صرفه جویی شده است .
کد خبر: ۹۶۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 12 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ابراهیم اصغرنژاد معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : در سال گذشته با انجام تعمیرات تجهیزات در داخل شرکت ۲۳۰ میلیون ریالی صرفه جویی داشته ایم .
اصغرنژاد اظهار داشت : در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در شرکت تعمیر قطعات برقی، شیر فلکه تاسیسات و کلرزنهای مایعی در دستور کار شرکت قرار گرفت تا با تکیه بر توان نیروهای داخلی شرکت از خرید تجهیزات جدید و هزینه های اضافی جلوگیری بعمل آید.
وی افزود : بر این اساس کلیه کلرزنهای مایعی در داخل شرکت با کمترین هزینه تعمیر و از قطعات اسقاط شده موجود در انبار، نسبت به تعمیر قطعات اصلی کلیدها، کنتاکتورهای تابلو برق و شیر فلکه های تاسیسات چاههای عمیق اقدام و مجدداً در مدار بهره برداری قرار گرفتند.
اصغرنژاد با اشاره به اینکه در سال 99 سیزده دستگاه کلرزن، چهار دستگاه کنتاکتور برق، سه عدد خازن و دو عدد شیر فلکه تاسیسات با استفاده از قطعات اسقاطی انبار تعمیر شده خاطر نشان کرد : قبلاً این تجهیزات یا از مدار بهره برداری خارج یا با هزینه های بالایی در خارج از شرکت تعمیر می شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار