رییس پلیس راه البرز گفت: از سه روز پیش تا کنون صدور برگه جدید تردد بین استانی در فرمانداری‌ها متوقف شده و تنها کسانی که از قبل و برای انجام کار ضروری این برگه‌ها را اخذ کرده‌اند، امکان سفر دارند.
کد خبر: ۹۶۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 12 May 2021

تکلیف کسانی که از قبل برای سفر بین استانی برگه تردد دارند چه می‌شود؟

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی البرز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر به واسطه محدودیت‌های ترددی اعمال شده برای جلوگیری از انجام سفرهای بین استانی در تعطیلات پیش رو، تردد در تمامی محورهای مواصلاتی البرز بدون ترافیک جریان دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در برخی مسیرهای پرتردد مثل دوراهی شهرستانک، جاده قدیم کرج- قزوین، میدان امیر کبیر کرج به عنوان ورودی جاده چالوس، محدوده تونل کندوان و روبروی شهرک صنعتی اشتهارد در مسیر رفت و برگشت، نیروهای پلیس مستقر شده‌اند تا از ورود خودروهای غیر بومی به استان و خروج خودروهای بومی از آن جلوگیری کنند.

این مسئول اضافه کرد: در آزادراه‌ها هم که استقرار نیروهای پلیس به علت سرعت بالای خودروها امکان ندارد، متخلفان از طریق دوربین‌ها اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ گودرزی در پاسخ به اینکه تکلیف کسانی که برای سفر بین استانی برگه تردد دارند چه می‌شود، گفت: از سه روز پیش تا کنون صدور برگه جدید تردد بین استانی در فرمانداری‌ها متوقف شده و تنها کسانی که از قبل و برای انجام کار ضروری این برگه‌ها را اخذ کرده‌اند، امکان سفر دارند.

وی توضیح داد: کادر بهداشت و درمان، کسانی که به واسطه بیماری خود یا عزیزانشان چاره‌ای جز سفر ندارند و افرادی که طی روزهای آینده ناچار به انجام کار اداری در شهر دیگری هستند با برگه تردد می‌توانند سفر کنند.

رییس پلیس راه البرز گفت: جریمه سفر از شهرهای قرمز به قرمز بک میلیون تومان و سفر به شهرهای نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار